۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷

معرفی ۵ اپلیکیشن و نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی سفر

اگر اهل سفر هستید، این اپلیکیشن‌ها به‌کارتان می‌آید! + تصاویر
معرفی ۵ اپلیکیشن و نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی سفر

چگونه می‌توان تصمیم گرفت به کجا سفر کرد؟ چطور می‌توان بهترین مقاصد را پیدا کرد؟ بهترین پروازها و رسیدن به مقاصد؟  از لحظه‌ای که تصمیم به سفر کردن می‌گیرید و تا زمانی که به مقصد می‌رسید، استرس‌ها و دل نگرانی‌های فراوانی به وجود می‌آید که با برنامه‌ها و تکنولوژی‌های جدید می‌توان این استرس‌ها را کاهش داد.

چمدان - به غیر از بودجه، برنامه‌ریزی و سبک سفر کردن، کارهای زیادی را باید برای یک سفر انجام داد مانند نکات و هشدارهایی که برای مقصد وجود دارد. از این رو استفاده از برنامه‌های گوناگون کمک بسیاری به مسافران در زمینه‌های مختلف می‌کند.

AllTrails: مناسب پیاده روی


AllTrails یک برنامه و وبسایت برای تلفن همراه است که به شما کمک می‌کند تا بیرون بروید و از مسیرهای پیاده روی با استفاده از تصاویر و نقشه‌ها شما را آگاه می‌سازد. اگر نسخه پولی آن را خریداری کنید می‌توانید این نقشه‌ها و مسیرها را به صورت آفلاین همراه خود داشته باشید و برای مکان‌های ناآشنا یک برنامه بسیار کاربردی است.

GasBuddy: مناسب پیدا کردن پمپ بنزین

GasBuddy

در هنگام رانندگی و سفرهای بین جاده‌ای، GasBuddy می‌تواند کمک بسیاری باشد. این برنامه مکان پمپ بنزین‌ها و قیمت‌ها را نشان می‌دهد. البته این برنامه در حال حاضر تنها در کشورهای استرالیا و کانادا قابل استفاده است.

Google Flights: مناسب انتخاب پرواز
Google Flights

با وجود تمام سایت‌ها و برنامه‌های عالی جست و جوی مسافرتی که این روزها در دسترس است، Google Flights از مواردی است که باید به این لیست اضافه شود. از آن برای انتخاب سریع پرواز استفاده کنید و همچنین به شما اجازه می‌دهد تا مقصد مورد نظر را براساس قیمت و زمان آن انتخاب کنید.

Roomer Travel: رزرو هتل را بفروشید

Roomer Travel

هنگام لغو شدن سفر، با هتل رزرو شده چه باید کرد؟ با برنامه یا وب سایت Roomer Travel می‌توان رزرو هتل را به افراد دیگر که به آن نیاز دارند، با هزینه‌ای کمتر بفروشید و تا حدودی پول از دست رفته خود را بازگردانید.

TripAdvisor: مناسب برای پیدا کردن اطلاعات سفر

TripAdvisor

بعضی اوقات افراد مجبور به مسافرت به مقاصدی می‌شوند که هیچ اطلاعی از آنجا ندارند، مانند قرارهای کاری یا عروسی. اگر به مکانی سفر می‌کنید که هیچ اطلاعی از آن مقصد ندارید، به TripAdvisor مراجعه کنید تا تمام اطلاعات مورد نیاز و مکان‌هایی که باید از آن دیدن کرد مانند هتل‌ها و رستوران‌های معروف را به شما معرفی کند.

pcmag.com

کد خبر 248003

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =