بهترین رستوران های مشهد که باید از آن ها دیدن کنید

سفر به مشهد مقدس جنبه‌های متنوعی دارد. غیر از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تفریحات متنوعی در این شهر وجود دارد که باعث می‌شود سفرتان از جنبه‌های مختلف، سفری به یادماندنی و جذاب باشد.

امروزه با تور ارزان مشهد به راحتی می‌توانید به این شهر دیدنی سفر کنید و از تفریحات و جاذبه‌های متنوع آن لذت ببرید. رستوران گردی یکی از این تفریحات پرطرفدار است و اگر اهل آن باشید، در مشهد ناامید نمی‌شوید و رستوران‌های مشهد نظرتان را جلب می‌کنند.

در شهر مقدس مشهد، رستوران‌های خوب زیادی وجود دارد که کیفیت بالایی دارند و با غذاهای لذیذ و طعم‌های فراموش‌نشدنی از مسافران این شهر پذیرایی می‌کنند. البته در سفرهای کوتاه با تور مشهد، معمولا فرصت کافی ندارید تا همه این رستوران‌ها را امتحان کنید. به همین دلیل باید بهترین‌ها را برای امتحان کردن، انتخاب کنید. در ادامه بهترین رستوران‌های مشهد را به شما معرفی می‌کنیم تا بدون سردرگمی در سفر به مشهد با تورهای کجارو، این رستوران‌ها را امتحان کنید و لذت ببرید.

رستوران پسران کریم

اگر در مورد رستوران‌های خوب مشهد تحقیق کرده باشید، اولین اسمی که تقریبا در همه فهرست‌های معرفی رستوران‌های مشهد می‌بینید، رستوران پسران کریم است. این رستوران سابقه‌ای طولانی دارد و جزو رستوران‌های باتجربه و برتر مشهد است. مهم‌ترین غذای منوی این رستوران که شهرت خاصی دارد، خوراک ماهیچه است. بسیاری از مسافران این شهر برای امتحان کردن خوراک ماهیچه در رستوران پسران کریم صف می‌کشند. قیمت غذاهای منو، معقول و مناسب است. یعنی با توجه به کیفیت غذاها و خدماتی که در رستوران دریافت می‌کنید، مطمئن باشید که قیمتی معقول و منطقی می‌پردازید.

آدرس: بلوار سجاد، خیابان فرهاد22، انتهای کوچه سمت راست

رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد)

گاهی در سفر دوست داریم کمی از غذاهای سنتی فاصله بگیریم و غذاهایی مثل پیتزا و استیک را امتحان کنیم. در رستوران ایتالیایی باغ زیتون می‌توانید بهترین پیتزا و استیک را با بهترین طعم و کیفیت نوش جان کنید. در تهیه غذاهای این رستوران فقط از گوشت و مرغ تازه استفاده می‌شود و خبری از سوسیس و کالباس بی‌کیفیت نیست. مهم ترین ویژگی این رستوران ارائه غذای سالم و کاملا مطمئن در محیطی بسیار بهداشتی است. به همین دلیل با توجه به اینکه قیمت بالایی دارد، مطمئنا ارزش هزینه کردن دارد و از سلامت غذاها، کاملا مطمئن خواهید بود.

آدرس: بلوار سجاد، بهار 10، خیابان 10/3

رستوران معین درباری شاندیز

رستوران معین درباری یکی از رستوران‌های بسیار قدیمی شهر مشهد است و از سال ۱۲۸۰ فعالیت می‌کند. سابقه طولانی این رستوران نشان می‌دهد که توانسته در طی این سال‌ها کیفیت و اعتبار خود را حفظ کند و با کوله‌باری از چند دهه تجربه با بهترین غذاهای اصیل ایرانی از مهمانان خود پذیرایی کند. محیط این رستوران مثل بسیاری از رستوران‌های قدیمی مشهد، محیطی ساده با دیوارهای آیینه‌کاری شده است. گل مصنوعی و آکواریوم نیز زینت‌بخش این رستوران است.

رستوران معین درباری را بیشتر از هر چیز به شیشلیک‌های لذیذش می‌شناسند. سرویس‌دهی عالی و انواع سالاد و اوردورهای لذیذ، کامل‌کننده تجربه فراموش‌نشدنی شما در این رستوران است. اگر دوست دارید رستورانی قدیمی با بهترین غذاهای اصیل را امتحان کنید حتما به اینجا سر بزنید.

آدرس: بین پاسداران 2 و 4

رستوران شایان

رستوران شایان یکی دیگر از رستوران‌های مشهور و باکیفیت شهر مشهد است که همواره برای تهیه بهترین شیشلیک شهر با سایر رستوران‌ها رقابت می‌کند. البته این رستوران به نظر می‌رسد که کار سختی دارد چون در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز واقع شده است. اگر دوست دارید انواع کباب و به خصوص شیشلیک را با بهترین طعم و کیفیت نوش جان کنید، حتما رستوران شایان را امتحان کنید.

آدرس: نرسیده به شاندیز، قبل از میدان پدیده

کافه رستوران تراس

اگر محیط کافه رستوران‌ها را به رستوران‌های سنتی و شلوغ ترجیح می‌دهید، بهترین انتخاب در مشهد، کافه رستوران تراس است. این رستوران نسبتا جدید است و از سال ۹۵ فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است. در همین مدت کوتاه توانسته به محبوبیت قابل توجهی دست پیدا کند. از آنجایی که محیطی وسیع دارد برای برگزاری دورهمی‌ها و جشن‌های کوچک هم می‌توانید روی آن حساب کنید. اگر دوست دارید در کافه غذا بخورید و بعد از غذا انواع نوشیدنی را هم امتحان کنید، حتما در سفر به مشهد به کافه رستوران تراس سر بزنید.

کافه رستوران تراس فضایی لوکس و دلنشین دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن علاوه بر فضای جذاب و مدرن می‌توان به تنوع منو و کیفیت بالای غذاها اشاره کرد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، غذاهای ایتالیایی، انواع نوشیدنی سرد و گرم و انواع کیک و دسر در منوی آن وجود دارد. منوی شام و ناهار هم متفاوت است.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸

رستوران ایتالیایی لیو

برای اینکه از فضاهای سنتی و غذاهای اصیل فاصله بگیرید، می‌توانید رستوران ایتالیایی لیو را امتحان کنید. در این رستوران در فضایی دنج و آرام می‌توانید از لحظات دو نفره خود لذت ببرید. البته فراموش نکنید که این رستوران فقط غذای ایتالیایی دارد. اگر اهل امتحان کردن طعم‌ها و غذاهای جدید هستید حتما به رستوران لیو سر بزنید. انواع سالاد و پاستا با چاشنی‌های خاص و متنوع در این رستوران سرو می‌شود.

آدرس: بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19

رستوران سنتی بابا قدرت

در رستوران سنتی بابا قدرت می‌توانید در فضایی دلنشین و سنتی بهترین غذاهای اصیل ایرانی را نوش جان کنید. در این رستوران علاوه بر کیفیت غذا، یکی از چیزهایی که نظرتان را جلب می‌کند، محیط زیبا و دوست‌داشتنی آن است. این رستوران در یک کاروان‌سرای قدیمی قرار دارد. از محبوب‌ترین غذاهای منوی رستوران می‌توان به خوراک گردن اشاره کرد. در واقع بسیاری از افرادی که با آشنایی قبلی وارد این رستوران می‌شوند، به قصد امتحان کردن خوراک گردن، رستوران بابا قدرت را انتخاب می‌کنند. در فضای باز این رستوران چندین غرفه برای عرضه سوغات و صنایع دستی وجود دارد. همین غرفه‌ها باعث شده که فضای رستوران بیش از پیش، جذاب و منحصربه فرد باشد. در واقع این مجموعه متشکل از چای‌خانه، بازارچه و رستوران سنتی است.

آدرس: انتهای بازار امام رضا، میدان ۱۷ شهریور، بلوار صدر، نبش صدر ۱۶

رستوران پدیده شاندیز

حتما نام و آوازه رستوران پدیده شاندیز را شنیده‌اید. این رستوران یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین رستوران‌های شهر است. رستورانی بسیار بزرگ که سه قسمت دارد. یکی رستوران بین‌المللی، منوی باز و تابستانی. در واقع هر ذائقه و سلیقه‌ای که داشته باشید در این رستوران می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید. فضای باز این رستوران یکی از دلایلی است که باعث جلب نظر مشتریان آن می‌شود و امکان بازدید از باغ پرندگان هم وجود دارد. در واقع غذا خوردن در این رستوران یک تفریح و گردش تمام عیار است که به بهترین خاطره سفر شما تبدیل می‌شود.

آدرس: شاندیز، بعد از میدان اول شاندیز

رستوران ارم شاندیز

یکی دیگر از رستوران‌های مشهور مشهد، رستوران ارم شاندیز است. این رستوران سه قسمت اصلی دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. یکی بخش رستوران سنتی، یکی رستوران فضای باز و دیگری سالن اختصاصی است. محیط این رستوران بسیار دل‌باز و زیبا است. سرویس‌دهی در این رستوران عالی و سریع است. بهترین و متنوع‌ترین غذاها را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. ضمنان این رستوران یک کارخانه تولید لبنیات اختصاصی هم دارد که می‌توانید محصولات آن را در همین رستوران امتحان کنید. انواع کباب، جوجه، چلو گوشت، خوراک ماهیچه و غذاهای اصیل ایرانی در منوی این رستوران پیدا می‌شود.

آدرس: شاندیز، نرسیده به میدان دوم

رستوران بام کوهسر

رستوران بام کوهسر در یک مجتمع تفریحی به همین نام قرار دارد. این رستوران مجموعه‌ای از رستوران ایرانی، ایتالیایی و کافه است. در این مجموعه می‌توانید غذای خود را در حالی نوش جان کنید که چشم‌انداز زیبایی از شهر مشهد در مقابل چشمان شما خودنمایی می‌کند.  در رستوران بام کوهسر تنوع غذایی قابل توجهی وجود دارد و همه سلیقه‌ها را راضی می‌کند. این رستوران غیر از غذای باکیفیت، به خاطر موقعیت مکانی خوب و چشم‌اندازهای جذابش مورد توجه مردم قرار گرفته است.

آدرس: انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر

رستوران شورورزی

رستوران شورورزی

رستوران شورورزی یکی از رستوران‌های باسابقه مشهد است. محیط آن بسیار دنج است و غذاهایی لذیذ و باکیفیت در این رستوران سرو می‌شود. این رستوران برای ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد و رستورانی نسبتا بزرگ است.

آدرس: بلوار شهید صادقی (سازمان آب)، نبش شهید صادقی ۱۵

رستوران‌های هتل درویشی

هتل مجلل درویشی بزرگترین و مجلل‌ترین هتل شهر مقدس مشهد است. همان طور که انتظار می‌رود، این هتل تعدادی رستوران عالی دارد که همه‌ی آنها غذاهایی بسیار متنوع و باکیفیت سرو می‌کنند. تنوع رستوران‌ها و تنوع غذاها به شما اطمینان می‌دهد که حتما غذای مورد علاقه تان را پیدا می‌کنید. از جمله رستوران‌های این مجموعه می‌توان به رستوران روف گاردن، فست فود فیروزه، چای‌خانه سنتی برکه، کافی شاپ مرکزی و رستوران آتریوم اشاره کرد. بهترین غذاها از گوشه و کنار دنیا در این رستوران‌ها سرو می‌شود و اینجا فقط به غذاهای سنتی و اصیل و غذاهای ایتالیایی و فست فودی محدود نمی‌شوید.

آدرس: بلوار امام رضا، بین امام رضا ۲۸ و۲۶

کد خبر 247979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =