پرطرفدارترین تورهای نوروز ۹۹ را بهتر بشناسید!

حتی با وجود سرما و یخبندان اخیر، نزدیک شدن عید و حال و هواهای مخصوص به آن را می توان حس کرد. طولانی ترین تعطیلات سال در پیش است و بسیاری افراد از حالا به فکر برنامه ریزی برای آن هستند. برخی به مهمانی ها و دید و بازدیدها فکر می کنند، بعضی ها می خواهند استراحت کنند و فیلم ببینند و برخی هم از حالا شمال و جاده چالوس را در نظر گرفته اند!

در این میان، عده ای هم به فکر سفرهای خارجی هستند. تجربه زیستن در یک بستر فرهنگی جدید برای همه ما جذاب است و به همین دلیل، سفرهای خارجی طرفداران بسیاری دارند. هر کسی سبک و سلیقه ای در سفر دارد. بعضی دوست دارند از قبل همه چیز را برنامه ریزی کنند و با آمادگی کامل به مقصد برسند. برخی دیگر هیجان ماجراجویی را ترجیح می دهند؛ کوله پشتی هایشان را بر می دارند و راهی کشف دنیاهای جدید می شوند!

برای کسانی که می خواهند سفری بی دغدغه داشته باشند و خستگی یک سال خود را به بهترین شکل از تن به در کنند، استفاده از خدمات آژانس های هواپیمایی بهترین گزینه است. در ادامه پرطرفدارترین تورهای نوروز ۹۹ را به شما معرفی خواهیم کرد و بررسی می کنیم که دلایل محبوبیت آن ها چیست.

تور آنتالیا و سفر به بهشتی مدیترانه ای در نوروز

تردیدی نیست که تور آنتالیا نوروز ۹۹ یکی از محبوب ترین گزینه ها محسوب می شود؛ به ویژه برای کسانی که هدف شان از سفر استراحت و آرامش است. اساسا شهرهای ساحلی همیشه طرفداران بیشتری دارند و توریست های بیشتری را به خود جذب می کنند. این مسئله در مورد آنتالیا با سواحل ماسه ای و آبی درخشان مدیترانه ای، بیشتر به چشم می خورد.

آنتالیا جذابیت های متعددی دارد اما هتل ها محبوب ترین جاذبه آن محسوب می شند. اگر یک هتل uall خوب انتخاب کنید اصلا نیازی به بیرون آمدن از آن حس نخواهید کرد! هتل ها معمولا استخر روباز و ساحل اختصاصی دارند و داخل بعضی از آن ها حتی یک پارک آبی هم وجود دارد. می توانید بیشتر ساعات روز را به شنا و آفتاب گرفتن بگذرانید یا در سالن های بدنسازی مجهز ورزش کنید. اسپا، ماساژ و حمام ترکی برای رفع خستگی عالی هستند و رستوران هم به صورت شبانه روزی غذا و نوشیدنی های متنوع را در اختیارتان می گذارد.

برای تنوع هم می توانید در یکی از تورهای کشتی سواری شرکت کنید. این کشتی ها شما را به گشت و گذار در مدیترانه می برند و روی عرشه می توانید مناظر بسیار زیبای طبیعت اطراف را مشاهده کنید. ناهار هم در کشتی و با پس زمینه نسیم دریا سرو می شود. کسانی که به طبیعت گردی علاقه دارند می توانند به پارک ملی آنتالیا بروند و گونه های متنوع گیاهی و جانوری آن را از نزدیک ببینند. برای طرفداران هیجان هم تور رافتینگ و البته پارک آبی آکوالند تجربه جذابی خواهد بود. شب های روشن و زنده آنتالیا و رفتن به کافه رستوران های بندر قلعه تاریخی کاله ایچی را هم نباید فراموش کرد.

برای سفر به آنتالیا نیازی به دریافت ویزا نیست. در واقع هر ایرانی می تواند در سال ۹۰ روز بدون ویزا در ترکیه اقامت داشته باشد و داشتن پاسپورت معتبر کفایت می کند. همین مسئله تا حدود زیادی دردسرها و هزینه های سفر را کاهش می دهد و یکی از دلایل پرطرفدار شدن شهرهای توریستی ترکیه در میان ایرانی ها است.

تور دبی و تماشای عروس خلیج فارس

تور دبی نوروز ۹۹ انتخاب اول طرفداران تفریحات لوکس است. این شهر در مدتی کوتاه، از یک شیخ نشین بیابانی به یکی از مدرن ترین شهرهای جهان تبدیل شد و هر روز به پیشرفت خود ادامه می دهد. بهار و نوروز، زمانی که شدت گرمای هوا هنوز زیاد نشده، فرصت بسیار مناسبی برای بازدید از این شهر است. هر چند که آفتاب شدید و گرمای بیش از حد تابستان این شهر هم برای برخی، به ویژه اروپایی ها، جذاب است.

برای سفر به دبی باید ویزا امارات را تهیه کنید اما نیازی نیست به سفارت بروید و مصاحبه حضوری داشته باشید. کافی است مدارک لازم را در اختیار کارگزاران آژانس قرار دهید تا آن ها مراحل قانونی را طی کنند. هزینه ها به نوع ویزای درخواستی و البته نرخ ارز در زمان سفر بستگی دارد. برای سفرهای توریستی، ویزای ۱۴ روزه صادر می شود که در حال حاضر هزینه ای در حدود ۳۴۰ هزار تومان در پی خواهد داشت.

بیشتر افراد، با وسوسه تجربه تفریحات لوکس به دبی می روند. این تفریحات البته دامنه متنوعی هم دارند و سلیقه های گوناگون را پوشش می دهند. سبک تجملی و پر زرق و برق دبی، از هتل ها شروع می شود. هتل برج العرب تا مدت ها تنها هتل ۷ ستاره جهان محسوب می شد. باند مخصوص فرود هلیکوپتر و زمین تنیس در بام ساختمان، یک پیشخدمت برای هر اتاق، دکوراسیون مجلل، چندین رستوران با بهترین کیفیت و ... فهرست ویژگی های بی نظیر این هتل تمامی ندارد!

در مرحله بعد به تفریحات دبی می رسیم. طبیعتا در یک شهر ساحلی، پارک های آبی یکی از مهمترین جاذبه ها محسوب می شوند. بهترین نمونه از این پارک های هیجان انگیز را در دبی می توانید پیدا کنید. وایلد وادی مشهورترین آن ها است که امکانات مناسبی برای همه گردشگران، حتی کودکان و خانم های باردار، فراهم می کند. سرسره سقوط آزاد پارک آتلانتیس و گذشتن از میان آکواریوم کوسه ها نیز یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که در دبی می توانید تجربه کنید.

پیست اسکی سرپوشیده مرکز خرید امارات یکی دیگر از عجایب دبی است. تجربه اسکی و برف بازی در یک شهر کویری خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. سافاری و تجربه شب های عربی با آن موسیقی بی نظیر و تماشای آسمان کویر را نیز فراموش نکنید. مراکز خرید با اجناسی از مشهورترین برندهای بین المللی، رستوران ها و کافه و بارهای لوکس با بهترین غذاها و نوشیدنی ها، کلاب هایی با حضور دی جی های مشهور و ... همه این ها تنها بخشی از جاذبه های دبی را تشکیل می دهند.

با تمامی این توضیحات، اگر مقصد مورد نظر خود را پیدا کرده اید و تصمیم تان قطعی شده است، می توانید سری به تورهای نوروز رادین گشت در سایت لست سکند بزنید و از میان آن ها، پکیج مورد نظرتان را انتخاب کنید. بهتر است از حالا برای رزرو تور محبوب خود اقدام کنید و کار را به شلوغی ها و گرانی های نزدیک عید نیاندازید!

کد خبر 247957