۵ تا از بهترین مقاصد دیدنی در کره جنوبی | آتشفشان ۵ هزار ساله‌ای که میراث جهانی است

تقریبا نیمی از جمعیت کره جنوبی یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر، سالی یکبار به مسافرت‌های خارج از کشور می‌روند که می‌توان با اطمینان گفت اکثر آنان زیبایی‌های کشور خود را ندیده‌اند. در اینجا به معرفی برخی از این مناظر بهاری و پرگل، سواحل شنی و کوه‌های صخره‌ای می‌پردازیم.

۱. Seongsan Sunrise peak

فوران‌های هیدرو ولکانیکی این دهانه آتشفشانی با شکوه و عظمت را ۵۰۰۰ سال پیش در جزیره ججو به وجود آوردند. این مکان که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است دارای جاذبه‌های بسیاری از جمله گونه‌های گیاهی نادر است. این مکان به دلیل منظره با شکوه از طلوع خورشید به این نام مشهور شده است.

۲. ساحل Ggotji

این ساحل کرم رنگ که در چهار کیلومتری جنوب غربی Anmyeon-eup واقع شده است، مکانی ایده آل و بسیار زیبا برای رانندگی و تماشای غروب آفتاب به درون آبهای اقیانوس و بین دو سازه سنگی به نام‌های Granny Rock و Grandpa Rock است. افسانه‌ها می‌گویند که همسر فرمانده ارتش شیلا پس از صبر فراوان و خالصانه برای همسرش به Granny Rock تبدیل شده است.

۳.  دهکده Darangee

دهکده Darangee، یک دهکده کوچک و زیبا در جنوب غربی منطقه Namhae-gun است که یک منظره بی‌نظیر از مزارع بسیار زیادی که در دامنه کوه به صورت پلکانی قرار دارند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۴. مزرعه چای سبز Boseong

تقریبا ۴۰ درصد کل چای کشور کره در منطقه Boseong کشت می‌شود که این منطقه پس زمینه بسیاری از فیلم‌های درام کره‌ای است. اگرچه طعم چای تازه دم شده در این منطقه بی‌نظیر است اما بسیاری از بازدیدکنندگان به دلیل تماشای مناظر بسیار زیبای این مزارع به آن سفر می‌کنند. هر ساله در ماه مه و در فصل زمستان یک جشنواره چای برگزار می‌شود که این مزارع را با لامپ‌های کوچک تزئین می‌کنند.

۵. کوه Halla

نمایش افسانه‌ای دانه‌های برف و یخی که شاخه‌های درختان را در کوه Halla می‌پوشانند، الهام بخش جشنواره برف هالا در اواخر ماه ژانویه است که هر سال برگزار می‌شود. متاسفانه چندین سال است که به دلیل بارش باران این جشنواره تشکیل نمی‌شود اما این درختان پوشیده از برف و یخ همچنان وجود دارند و میتوان از آنها دیدن کرد.

منبع : edition.cnn

کد خبر 247895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =