نصب روز شمار برای تسریع در گشایش ترمینال جدید فرودگاه کیش

مظفری در جلسه شورای اداری با اشاره به نصب روزشمار بر روی پروژه عظیم ترمینال جدید فرودگاه جزیره از مدیران شرکت بنادر و فرودگاه‌های کیش خواست تا با جدیت انجام امور این پروژه عظیم عمرانی جزیره را سرعت ببخشند.

دکتر مظفری در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اداری جزیره کیش، ضمن درود به روح ملکوتی امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا در آستانه ۲۲ بهمن و چهلمین روز درگذشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه هواپیمای اکراینی و شهدای مراسم تشییع سردار، از امام جمعه کیش که همیشه در کنار مردم و راهنمای خوب مجموعه بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

مظفری ضمن قدردانی از شرکت عمران، آب و خدمات گفت: ۳۳ مکان بلااستفاده درسطح کیش شناسایی شده که باید با حساسیت این شرکت و کمک شورای تامین پیگیری و ساماندهی شود. وی در حوزه عمران خدمات شهری از ساماندهی فضای شهری با همین جدیتی که آغاز شده ابراز خرسندی کرد.

مدیرعامل سازمان همچنین از شرکت بنادر و فرودگاه‌های کیش خواستار انجام امور با سرعت بیشتر شد تا مسائلی در دستور کار از جمله ترمینال جدید فرودگاه که روز شمار گشایش آن نصب شده به جدیت پیگیری کنند، چرا که به سازمان هواپیمایی کشوری تعهد دادیم مقدمات و امکانات لازم را برای نمونه شدن فرودگاه بین المللی کیش فراهم کنیم.

ترمینال جدید فرودگاه کیش

کد خبر 247894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =