ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه صحت ندارد | خلبان دید کافی نداشت و وارد محدوده کنار باند شد

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، مطالب مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی بر ترکیدن لاستیک هواپیمای تهران به کرمانشاه گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

مجتبی بیاتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در زمان فرود سطح باند فرودگاه کرمانشاه لغزنده نبود، افزود: هواپیما در زمان ورود به «تاکسی‌وی» برای پیاده کردن مسافران، به دلیل بارش برف و کمبود دید خلبان پس از پیچیدن ۶ متر وارد محدوده کنار باند شده است.

وی اظهار داشت: این پرواز بدون هیچ مشکلی برای هواپیما و مسافران ساعت ۶ و پنج دقیقه در باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه فرود آمده است. 

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ خسارتی و مشکلی برای هواپیما به وجود نیامده است، گفت: تمام ۱۰۲ سرنشین و خدمه پرواز در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

فیلم خروج سرنشینان پرواز تهران به کرمانشاه

وی همچنین به کیفیت باند فرودگاه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با توجه به تجهیزاتی که در اختیار داریم باند کرمانشاه هیچ مشکلی برای فرود انواع هواپیماها در شرایط مختلف آب و هوایی ندارد.

به گفته مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، تمام پروازهای امروز این فرودگاه بدون وقفه و مشکلی انجام خواهد شد. هواپیمای ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر ۱۰۲ مسافر و هشت خدمه پروازی داشته است.

فیلم خروج هواپیمای تهران به کرمانشاه از باند

کد خبر 247816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =