کانادا دومین نمایشگاه حلال را برگزار می‌کند | تلاش برای پیدا کردن پتانسیل پنهان محصولات سبک زندگی حلال و جهانگردی

اولین نمایشگاه حلال کانادا در اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی در «میسیساگا» واقع در ایالت «انتاریو» برگزار شد و دومین نمایشگاه هم در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در همین شهر برگزار می شود.

به گزارش muslimlink، نمایشگاه حلال کانادا یک رویداد پر جنب و جوش است که هدف آن رونق بخشیدن به تجارت حلال در کانادا و ایجاد فرصتی برای شرکت های کانادایی است تا در مورد صنعت سبک زندگی حلال اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه همچنین می توان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پتانسیل پنهان محصولات سبک زندگی حلال در بخش های مواد غذایی، آشامیدنی ها، مد، لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی، جهانگردی و سایر صنایع حلال اشاره کرد.

نمایشگاه حلال کانادا دسترسی به همه کارشناسان و تصمیم گیرندگان در زمینه تولید و توزیع محصولات حلال در داخل کانادا و سراسر جهان را تضمین می کند.

نمایشگاه حلال کانادا فقط یک رویداد یا یک نمایشگاه تجاری کلاسیک نیست، بلکه  فرصتی منحصر به فرد با فعالیت های تجاری مختلف است که به تولید کنندگان، بازرگانان، صادرکنندگان، و خریداران این امکان را می دهد تا مذاکرات  رو در رو برای انجام معاملات تجاری داشته باشند.

اولین نمایشگاه حلال کانادا در اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی در «میسیساگا » واقع در ایالت «انتاریو» برگزار شد و دومین نمایشگاه هم در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی در همین شهر برگزار می شود.

کد خبر 247803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =