مقاصد متفاوت و رمانتیک برای ولنتاین

چمدان - ما در این جا مقاصدی را به شما معرفی می کنیم که می توانید در ۱۴ فوریه که روز عشق نام گذاری شده است، سفر کنید و از زیبایی غروب و آرامش در این مکان ها لذت برید.

 گرانادا، اسپانیا

زیبایی این شهر را می توان در گوشه و کنار های مخفی شهر یافت که مملو از رمز و راز هستند. در الهمبرا (Alhambra)  بگردید، حمام های عربی را کشف کنید، در چای خانه های خیابان الویرا (Elvira) استراحت کنید و از غروب زیبا در Mirador de San Nicolás لذت ببرید.

پراگ، جمهوری چک

سفر در ولنتاین به این شهر بهترین گزینه است زیرا این شهر پر از احساس است. با قدم زدن در این شهر قدیمی احساس خواهید کرد قدم به یک فیلم عاشقانه گذاشته اید و می توانید از خیابان های زیبا و موسیقی زنده در آنها لذت ببرید.

بروژ، بلژیک

شهری که حتی نامش همه به خصوص عاشقان را افسون می کند. نمونه ای از شهری قرون وسطایی با ساختمان های زیبا و خیابان های سنگفرش شده و کانال های آبی که ار کنار آنها می گذرند. اگر می خواهید بهترین لذت و تجربه را از شهر داشته باشید خود را در کوچه های این شهر رها کنید تا در زیبایی آن گم شوید.

بالی،‌ اندونزی

زیبایی مناظر بالی بی شک شما را محصور خواهد کرد. به علاوه هوای استوایی آن به شما اجاره می دهد در این فصل از آفتاب گرفتن، غواصی کردن و بازدید ار معابد با تیشرت لذت ببرید. اگر به دنبال هوای گرم هستید، بهترین برنامه برای ولنتاین این جزیره است.

ورونا، ایتالیا

در دنیا مکان های معدودی وجود دارند که به اندازه کافی برای داستان رومئو و ژولیت رمانتیک باشند و ورونا یکی از همین معدود شهر ها است. حتما از بالکن معروف مربوط به داستان رومئو و ژولیت بازدید کنید.

آمستردام، هلند

پایتخت این کشور مقصدی فوق العاده برای لذت بردن برای زوج ها را مهیا می کند. از کانال های آب عبور کنید و از شام خوردن بر روی کشتی لذت ببرید.

سنتورینی، یونان

دهکده های سفید، ساحل های فوق العاده و صخره های دل فریب. این ترکیبی است که سنتورینی نمایش میدهد و آن را به مقصدی ایده آل برای این روز خاص تبدیل می کند. در این جا حریم شخصی شما به علت نوع هتل ها رعایت می شود و بهترین نکنه این است که قیمت ها در این فصل بسیار ارزان است.

مراکش

در مراکش از ولنتاین خود به اندازه هزار و یک شب لذت ببرید. از بازار شهر بازدید کنید و اجازه دهید بو ها در میدان  Djema el Fna شما را عاشق تر کنند. در خانه های سنتی که ریاد(riad) نام دارند استراحت کنید و ار حمام های سنتی در این شهر لذت ببرید. شما عاشق سفر به این شهر جادویی در این تاریخ خاص خواهید شد.

منبع: ferrerhotels.com

کد خبر 247664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =