ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی گفت: حواستان به اخبار بد باشد. اخبار بد هیچ‌وقت ما را به‌عنوان فعالان گردشگری مأیوس نمی‌کند.

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ششمین همایش بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری که جمعه‌شب ۲۷ دی در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، گفت: باوجود همه سختی‌ها تلاشمان بر این است که ایران را به عنوان یک مقصد گردشگری به دنیا معرفی کنیم. برای این کار هم باید از همه توان‌مان استفاده کنیم و بدانیم لازمه همه این زحمات تلاش مستمر و حساب شده است.

وی افزود: همه پیچیدگی‌های تکنولوژی در عین‌حال که می‌تواند به معرفی داشته‌های یک مقصد کمک کند، به همان‌اندازه هم می‌تواند برای انعکاس اخبار بد از یک مقصد گردشگری مؤثر باشد. این موضوع از چشم تیزبین فعالان مجازی و بازاریابان حرفه‌ای پوشیده نمی‌ماند پس در کنار اینکه دقت کرده و کمک می‌کنیم یک تصویر از مقصد گردشگری را معرفی کنید، حفظ آن تصویر هم اهمیت دارد. باید حواسمان باشد که تلاش چند ساله را با تولید محتواهای فضای مجازی از بین نبریم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ادامه گفت: فعالان گردشگری می‌توانند با مراجعه به اداره‌های کل میراث فرهنگی در استان‌ها کسب و کارهای خود را ثبت کنند و در این‌عرصه با اعتماد و اطمینان فعالیت خود را شروع کنند. هفته‌گذشته دستورالعمل فعالیت و کسب و کار در فضای مجازی پس از مشورت با همه ذی‌نفعان و فعالان گردشگری ابلاغ شد. تشکل حرفه‌ای بخش خصوصی نیز شکل گرفته است. پس الان می‌توان گفت که اگر تا امروز در کسب و کار مجازی مشکل داشته‌ایم امروز این مشکلات برطرف شده است.

تیموری در پایان گفت: هیچ‌وقت اخبار بد ما را به‌عنوان فعالان گردشگری مأیوس نمی‌کند. اتفاقات بد در هر مقصدی ممکن است بیفتد وقایع تلخ نیز همیشه در بازارهای دیگر بوده است. ولی چیزی‌که اهمیت دارد، این است که امروز برای خروج از این وضعیت برنامه داریم. همچنین هیچ‌یک از فعالیت‌های بازاریابی تعطیل نشده است. همین‌امروز بخشی از همکاران ما در نمایشگاه اشتوتگارت آلمان برای بازاریابی گردشگری حضور دارند. چند روز دیگر نیز در نمایشگاه‌هایی مانند فیتور اسپانیا شرکت خواهیم کرد. برنامه‌هایی نیز برای برگشت به حالت قبل در نظر گرفته شده است. بنابراین همه فعالیت‌های بازاریابی ما برای جذب گردشگران خارجی به‌صورت روزانه در حال انجام است.

کد خبر 247655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =