چرا دیدن جزایر وحشی و قدرتمند فارو به لیست آرزوها تعلق دارد؟

‌FROROYAR این کلمه محلی برای جزایر فارو و نام خاص آن است. این مجموعه‌ از جزایر در حدود نیمه راه بین نروژ و ایسلند است و از لحاظ فنی بخشی از پادشاهی دانمارک است، هرچند که مستقل است.

چمدان : اما دلایل بازدید از جزایر فارو چیست؟

۱. دسترسی به Drangarnír آسان نیست. بیشتر این منطقه در مه غلیظ فارویی پوشانده شده است. اما منتظر شدن، تقریبا همیشه در جزایر فارو جبران می‌شود چون شرایط بسیار سریع تغییر می‌کنند. مه به آرامی شروع به کاهش می‌کند، باعث می‌شود جزیره Tindhólmur که در پشت یک قوس با شکوه قرار دارد، پدیدار شود. شرایطی بهتر از این برای رفع خستگی وجود ندارد.

۲. از همان نقطه، پهپاد خود را راه اندازی کنید تا زمانی‌که مه از بین رفت، آن را به پشت قوس جزیره هدایت کنید و از آن بالا جزیره را ببینید. شکل این جزیره برای بسیاری، یادآور شنای یک دایناسور در اقیانوس است. طبیعت واقعا برای ما نمایش زیبایی ترتیب داده است.

۳. Gásadalur روستایی است که به‌خاطر آبشاری که به طور چشمگیری به اقیانوس در پای خود سقوط می‌کند، شناخته شده است، اما بیشتر از فقط یک آبشار در اینجا وجود دارد. پشت این شهر یک نیمکت رو به روی این منظره شگفت انگیز وجود دارد. چیزی که در عکس نمی‌بینید وجود باور نکردنی باد است، تا آنجا که حتی عکس گرفتن آسان نیست. مردی که ژاکت نارنجی به‌تن دارد، مقیاس صخره‌های عظیم را نشان می‌دهد. مراقب باشید اگر در اطراف آنها صعود می‌کنید - این مکان می‌تواند خطرناک باشد.

۴. Viðareiði شمالی‌ترین شهر جزایر فارو است. تنها یک جاده برای رسیدن به این مکان وجود دارد و شامل تونل‌های تک لاین است. Viðareiði توسط کوه‌ها در هر دو طرف احاطه شده است، که باعث می‌شود شهر به نظر همه شیرین و درهم و برهم به‌نظر برسد. رستوران‌ها در خارج از مرکز شهر هستند. به خاطر داشته باشید که تنقلات به همراه داشته باشید.

۵. کمبود ماشین، زمین را برای یک سفر جاده‌ای لذت بخش تبدیل کرده است. تنها یک چیز برای مراقبت در هنگام رانندگی وجود دارد و آن گوسفند است؛ در جزایر فارو تعداد گوسفندان بیشتر از ساکنان است. اگر به یک ترافیک می‌رسید، به وضوح بخاطر وجود گوسفند است. معمولا از خودروهای دیگر خبری نیست.

۶. Froroyar بهشت پرندگان است. همچنین برای روزها، بادهای بسیار سنگین می‌وزد و تعداد زیادی ماهی مشاهده می‌شود. بدون یک انسان در عکس، همیشه سخت است که افتخار فتح این صخره‌ها را به‌دست آورید، آنها چند صد متر ارتفاع دارند. Sørvágsvatn در جزیره Vágar نهفته است، و این یکی از مکان‌های قابل دسترس‌تر از جزایر فارو است.

۷. این مکانی است که پشت صخره‌های عکس قبلی قرار دارد. نیروی طبیعی دریا در این نقطه به شدت قدرتمند است. صدای برخورد موج‌ها مانند انفجار به گوش می‌رسد.

۸. اگر هنوز شک و تردید نسبت به سرعت  باد در جزایر فارو وجود دارد، بهتر است بدانید قدم زدن به سختی امکان‌پذیر است و قایق‌هایی که در این عکس دیده می‌شود در واقع نمی‌توانستند خلاف جهت باد حرکت کنند. این شهر Gjógv با بندر طبیعی خود است.

۹. قدرت، زیبایی و آسیب پذیری در یک مکان مانند جزایر فارو واقعا خاص است. دیدن این جزایر احترام عمیق‌تر به طبیعت را بوجود می‌آورد، انجام اقداماتی برای محافظت از سیاره‌مان کمک می‌کند تا نسل‌های آینده بتوانند از جزایر فارو دیدن کنند و تجربه‌های مشابهی داشته باشند.

منبع : matadornetwork.com

کد خبر 247596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =