معرفی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی برای رزرو بلیت و هتل

وقتی صحبت از برنامه ریزی برای تعطیلات و مسافرت می‌رسد، افراد بیش از هر زمان دیگری به تلفن‌های هوشمند خود اعتماد می‌کنند. برنامه‌های سفری برای رزرو و مدیریت تدارکات بسیار مفید هستند. حتی می‌توان رزرو رستوران یا پیدا کردن یک کلاس آمادگی جسمانی عالی در هر کجای دنیا که به آنجا سفر می کنید را با آنها انجام داد. برنامه‌های بسیاری برای کمک در مورد رزرو هتل، تغییرات پروازها و فرهنگ لغات وجود دارد.

در اینجا برخی از برنامه‌های مورد استفاده برای رزرو بلیت، هتل و حمل و نقل را گردآوری کرده‌ایم:
 

پیدا کردن و رزرو بلیت هواپیما

Hopper

 هاپر به مسافران کمک می‌کند تا ارزانترین پرواز ممکن را پیدا کنند و برای آن‌ها مقداری پول ذخیره کند. هنگامی که در هاپر مبدا و مقصد را مشخص می‌کنید، برنامه یک تقویم از حدود قیمت‌ پروازها در زمان‌های متفاوت را به شما نشان می‌دهد که هر کدام از روزها با رنگ‌های متفاوتی مشخص شده و ارزانترین آنها با رنگ سبز مشخص شده است.



Kiwi.com

 Kiwi عموما برای رزرو پرواز استفاده می‌شود اما می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های مربوط به سفر را نیز در برگیرد. به عنوان مثال می‌تواند رزرو هتل، پرواز و حتی پیدا کردن سالن‌های پرواز و دستگاه‌های عابربانک را به مسافر نشان دهد.


 

پیدا کردن و رزرو محل اسکان

Hotels.com

 از Hotel.com می‌توان برای ایجاد، مشاهده و یا تغییر رزرو هتل استفاده کرد. همچنین با هر 10 بار رزرو اتاق ، می‌توانید یک شب اسکان رایگان را جایزه بگیرید.
 

Hotel Tonight

 Hotel Tonight رویایی برای مسافران لحظه آخری است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اتاق خود را در همان شب یا نهایتا 7 روز قبل رزرو کنند و هتل‌های آن نیز در دسته بندی‌های ساده، لوکس و جذاب قرار می‌گیرد.



Airbnb

 اگر بجای رزرو هتل، قصد اجاره کردن یک خانه را دارید قطعا بهترین گزینه Airbnb است. بعد از وارد کردن مقصد و تاریخ می‌توان فیلترهایی را در آن وارد کرد که محل را از نظر نوع خانه، قیمت و امکانات مورد نیاز دسته بندی می‌کند.
 

منبع : pcmag.com

کد خبر 247526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =