نکاتی که هنگام سفر با کودک باید در نظر بگیرید | استراتژی های هوشمندانه سفر با بچه چیست؟

داشتن کودک رویه زندگی را بی شک تغییر می دهد. ممکن است شما از جمله زوج هایی باشید که همواره در حال سفر کردن باشید و اما با آمدن فرزندان به زندگیتان رفتن تا سوپر مارکت هم می تواند چالش باشد. نکته اصلی در سفر با کودکان این است که باید با هر پیش آمدی کنار آمد اما داشتن استراتژی های هوشمندانه سفر نیز می تواند کمک کننده باشد. در این جا به تعدادی ار این نکات اشاره شده است:

۱.چمدان را با برنامه ببندید تا چیزی فراموش نشود

معمولا همه ترجیح می دهند تا سبک سفر کنند اما برخی وسایل را هنگام سفر با کودکان نمی توان نبرد مثلا دستمال مرطوب، شیشه شیر، پوشک و غیره. سعی کنید ار یک هفته قبل تمام وسایلی را که به طور روزانه استفاده می کنید در لیستی بنویسید تا فراموش نشوند.

۲.برای وسایل خوب هزینه کنید

از ابتدا سعی کنید بودجه ای را برای وسایلی مانند کالسکه کنار بگذارید. زیرا وقتی در فرودگاه با عجله به سمت پرواز در حال دویدن هستید، ۲ کیلوگرم وزن اضافه سبد بچه حس ۲۰ کیلو اضافه را می دهد. وسایلی بخرید که یر هم کردنشان آسان باشد. یا می توانید از ابتدا به هر مقصدی که می رسید کالسکه ای ارزان قیمت بخرید و زمان بازگشت به فردی نیازمند اهدا کنید.

۳. برای نوزادتان ننو تقاضای کنید

بیشتر پروازهای بین المللی دارای نوعی ننو کوچک برای نوزادان هستند. اما حتما حواستان باشد که ار قبل رزرو کنید. روز قبل از پرواز با هواپیمایی چک کنید که رزرو شده باشد و به محض ورود به هواپیما به مهماندار اطلاع دهید. این سرویس رایگان است اما کمک بسیار بزرگی به والدین می کند.

۴.سرگرمی برای داخل پرواز انتخاب کنید

لگو، پازل کوچک، اسباب بازی های مورد علاقه کودک و غیره همراه خود داشته باشید.اگر فرزندتان بزرگتر است می تواند آیپدی را شب قبل با کارتون و بازی پر کنید. برای رعایت حقوق دیگران هدفون فراموش نشود.

۵. کیسه پلاستیکی همراهتان داشته باشید

همیشه جند کیسه زباله بزرگ سیاه، چند کیسه کوچک خرید و چسب نواری همراه خود داشته باشید. از کیسه های بزرگ سیاه و چیب می توانید برای تاریک کردن اتاق ها تا حد ایده آل فرزندتان استفاده کنید . کیسه های کوچک برای لباس های کثیف، پوشک، اضافه غذا و تغذیه و غیره استفاده کنید.

منبع:travelandleisure.com

کد خبر 247497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =