متفاوت‌ترین درخت‌های کریسمس 2020

‌در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از متفاوت‌ترین درخت‌های کریسمس امسال از نگاه وب سایت Dezeen می‌پردازیم. بسیاری از آن‌ها را طراحان مشهوری چون Bauhaus و Lego ایده پردازی کرده‌اند.

درخت مشبک توسط OuterEdit, سنگاپور

مکعب‌های فلزی با طیف‌ رنگ‌های روشن و جذاب که بر روی هم قرار گرفته‌اند تا به صورت لایه‌لایه این درخت که توسط تیم OuterEdit طراحی شده را تشکیل دهند.  

بازدید کنندگان مرکز خرید Millenia Walk سنگاپور می‌توانند داخل این برج درخت‌ نما قرار بگیرند و معماری مهندسی شده آن را نگاه کنند و یا از رقص نور آن در شب لذت ببرند.

فلوریس ایتر اثر McQueens Flowers, لندن

این درخت با هشت گونه گیاه و گل مختلف در مراحل خشک شدن تزیین شده است. McQueens Flowers از شکوفه‌ها گلبرگ‌هایی که در هر صورت هدر می‌رفتند استفاده کرده است.

BaumHaus توسط سرجیو سباستین، مادرید

معمار اسپانیایی سرجیو سباستین، یک سازه فلزی مثلثی ۲۴ متری در میدان کاردنال سیسنروس مادرید ساخته است. نام آن Baum، که زبان آلمانی به معنی درخت است.

درخت اژدها لگو، لندن

ماموریت این بود که امسال لگو مسئولیت تزیین درخت کریسمس هتل Savoy لندن را بر عهده بگیرد و آن را با یک سری آجرهای لگو بزرگ بسازد.

درخت Mandarin Oriental جمیرا توسط کنزو تاکادا، دبی

این سازه توسط Kenzo Takada، بنیانگذار نام تجاری مد  Kenzo ساخته شده، او از رنگ طلایی که از نمادهای سنتی درخت کریسمس هست استفاده کرده است. اشکال ذوزنقه ای برای بیرون کشیدن شکل هرمی کلاسیک این درخت به کار گرفته شده است.

10 مورد از اصیل ترین درخت های کریسمس 2019

درخت آزادی توسط لیبرتی لندن، لندن

دهلیز مرکزی فروشگاه لندن لیبرتی توسط یک درخت شناور که اگرچه مصنوعی است تزیین شده است. این درخت تقریبا به اندازه گونه واقعی آن است و به نحوی طراحی شده که گویی از ریشه کنده شده است.

10 مورد از اصیل ترین درخت های کریسمس 2019

درخت Spring Place توسط Sila Stata، نیویورک

این هرم قفس مانند توسط شرکت طراحی مفهومی Sila Sveta به منظور بازتاب محیط صنعتی آن در باشگاه Spring Place در شهر نیویورک ساخته شده است.

10 مورد از اصیل ترین درخت های کریسمس 2019

درخت ساندرسون توسط یینکا ایلوری، لندن

طراح اهل لندن Yinka Ilori با الهام از اشکال هندسی درختی با شکل جعبه‌های کادو طراحی کرده است.

درخت Sketch توسط ریکی پل گل، لندن

این سازه برای رستوران لندن Sketch ساخته شده است که به نظر می رسد مانند یک درخت بونسای بزرگ واقعی است، اما در واقع از یک هسته فولادی پیچیده شده در پوسته طلایی تشکیل شده است که شاخه های آن به صورت جداگانه با کاج معطر، برگ‌های پاییزی، شکوفه ها و گلهای مومی آغشته شده است.

10 مورد از اصیل ترین درخت های کریسمس 2019

Bauhaus Nutcrackers توسط Willo Perron، LA

Willo Perron، کارگردان خلاق و مشهور با الهام از مجسمه های Totem سازه‌ای سه طبقه را برای شعبه تازه افتتاح شده هتل Edition در غرب هالیوود طراحی کرده است.

dezeen.com

کد خبر 247454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =