اقامتی‌ اشرافی‌ در بزرگ‌ترین قلعه مسکونی‌ جهان که ملکه انگلستان در آن ساکن می‌شود | تجربه‌ای‌ همانند ملکه ویکتوریا در قلعه ویندسور

کاخ ویندسور (Windsor Castle) در انگلستان قرار دارد. تاریخ قلعه ویندسور به زمان ویلیام اول باز می‌گردد. برخی منابع این قلعه را بزرگترین قلعه دنیا می‌دانند. حالا قصر ویندزور برای شب سال نو میلادی درهای خود را به روی مهمانان ایر بی ان بی باز می‌کند آن هم با قیمت هر شب ۳۰۰ پوند.

این اقامتگاه سلطنتی در بریتانیا با سابقه‌ای حدود ۱۰۰۰ سال، بزرگ‌ترین قلعه مسکونی در جهان است و هنوز هم یک محل کاری شمرده می‌شود.

ملکه الیزابت از این قلعه هم به‌عنوان خانه خصوصی، جایی که آخر هفته‌هایش را در آن می‌گذراند و هم به‌عنوان یک اقامتگاه رسمی سلطنتی استفاده می‌کند که برخی از وظایف رسمی‌اش را در آن انجام می‌دهد.

اتاقی که به عنوان اتاق پادشاه آراسته شده یک شب در ۳۱ دسامبر و دو شب در ژانویه قابل رزرو است. مهمانان با یک تجربه لوکس همراه با چای عصرانه٬ نوشیدنی خوش آمد گویی و شام مخصوص رو به رو خواهند شد. گراند سوئیت برای اقامت خانواده اشرافی طراحی شده و در فیلم تاج نیز از آن استفاده شده است.

قصر بلواق برای برای اولین بار یکی از گران‌ترین سوئیت‌هایش را برای اجاره در اختیار ایر بی ان بی می‌گذارد. این قصر برای چشن گرفتن پایان قرن تصمیم دارد علاوه بر ۱۴ سوئیت معمولی که اجاره میدهد، ‌این بار سوئیت پادشاه را نیز اجاره دهد.

مهمانان با اقامت در این قصر که ۳۵۵ اتاق دارد، زندگی اشرافی را تجربه خواهند کرد. هزینه رزرو این اتاق ۳۰۰ پوند به همراه چای عصرانه، نوشیدنی خوش آمد گویی و شام مخصوص است که همه هزینه آن صرف خیریه می شود.

سوئیت پادشاه در این قصر برای بازدید خانواده اشرافی از جمله ملکه ویکتوریا و جورج چهارم استفاده می شده است. این سوئیت ۳ اتاقه، دارای دو نشیمن در دوطرف اتاق خواب و یک سویس بهداشتی با دری منحصر به فرد است.

اتاق دارای فضای رمانتیکی است که با رنگ های گرم و جزئیاتی از قبیل کاغذ دیواری های نقاشی شده با دست، تزئین شده است.

گالری ریجنت با ست کردن تزئینات اتاق با درخت کریسمس فضای کریسمسی زیبایی را برای لذت بردن مهمانان ایجاد کرده است.

  متخصصین معتقدند این قصر بهترین نمونه از معماری زمان سلطنت پرنس جورج است. این عکس متعلق به سالن الیزابت است.

با نگاه کردن به قصر می توان راحت درک کرد که چرا این قصر در فیلم برداری به عنوان قصر وینزور استفاده می شود. برجک های این قصر بر روی دره بلواق مشرف هستند و تصویری زیبا همانند داستان های خیالی ایجاد می کنند.

منبع: dailymail.co.uk

کد خبر 247403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =