مشکلات متداول  اجاق گاز اخوان، آردل و آلتون در نمایندگی تعمیرات

​​​​​​​تعمیر اجاق گاز نیازمند تحلیل درست از عملکرد قطعات گاز می­باشد. از این رو برای تعمیر اجاق گاز باید به تعمیرگاه مجاز اجاق گاز مراجعه کرد. تعمیر و تعویض قطعات اجاق گاز توسط افراد غیر حرفه­ای با توجه به افزایش روز افزون لوازم خانگی می­تواند منجر به خسارات هنگفت شود.

در میان برندهای تولید کننده اجاق گاز سه برند آردل، اخوان و آلتون بسیار پرطرفدار است. کیفیت بالای ساخت و طراحی زیبا از مهم­ترین فاکتورهای محبوبیت این اجاق گاز است. اما این اجاق گازها نیز ممکن است در اثر استفاده مداوم، ضربه و یا عدم استفاده صحیح دچار ایراد و مشکل شوند. هر چند تعمیر تخصصی این اجاق گازها همان طور که اشاره شد باید توسط تعمیر کار حرفه­ای صورت گیرد اما در ادامه ما برایتان یک راهنمای تعمیر آماده کرده­ایم تا بتوانید دستگاه خود را عیب یابی کنید. عیب یابی اجاق گاز به شما کمک خواهد کرد تا برای رفع عیب دستگاه بتوانید به صورت هوشمندانه عمل کنید.

تعمیر اجاز گاز  اخوان

شرکت اخوان با رعایت استانداردهای بین المللی، طراحی زیبا و عملکرد قابل قبول اقدام به تولید اجاق گازهای با کیفیت کرده است. پس از خرید حتما دفترچه راهنمای اجاق گاز اخوان را به دقت مطالعه کنید تا با نحوه صحیح استفاده از دستگاه آشنا شوید. برای نصب دستگاه خود حتما از سرویس کار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز اخوان کمک بگیرید.  در بیشتر موارد استفاده نادرست از دستگاه می­تواند یکی از دلایل بروز مشکل در اجاق گاز باشد. در نظر داشته باشید در صورتی که اجاق گاز خانگی اخوان را تهیه کرده­اید از آن برای مصارف صنعتی استفاده نکنید. همچنین اگر متوجه هرگونه آسیب و یا خرابی در دستگاه شدید تا تعمیر اجاق گاز اخوان از راه اندازی دستگاه اجتناب کنید. یکی از مشکلات متداول اجاق گاز اخوان در نمایندگی تعمیرات  مشاهده جرقه به دلیل اتصال الکتریکی است. با توجه به این که اجاق گاز اخوان دارای سیم برق مقاوم به حرارت است باید عیب یابی و تعمیر اجاق گاز اخوان توسط سرویس کار مجرب انجام شود.

تعمیر اجاق گاز آردل

اجاق گاز آردل یکی از برندهای قدیمی و نام آشنا در عرصه تولید اجاق گاز است. در صورت استفاده صحیح و سرویس به موقع اجاق گاز آردل، شما می­توانید از این دستگاه برای مدت­های طولانی استفاده کنید. از این رو بهتر است برای نصب دستگاه با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آردل تماس بگیرید. در بیشتر موارد عدم اتصال صحیح سیم برق دستگاه به منبع الکتریکی توسط افراد غیرحرفه­ای  می­تواند منجر به مشکلات بسیار جدی شود.

برخی مشکلات اجاق گاز آردل به راحتی قابل رفع است و شما می­توانید نسبت به تعمیر اجاق گاز آردل در منزل اقدام کنید. به عنوان مثال در صورتی که شعله اجاق گاز به صورت یکنواخت نمی­سوزد قبل از درخواست اعزام تعمیرکار آردل به محل  اجزا سرشعله را به دقت بررسی کنید و با دقت آن­ها را در محل خود قرار دهید. در صورتی که اجزا سرشعله به درستی در محل خود قرار نگرفته باشند فندک الکتریکی نیز کار نخواهد کرد. تمیز کردن جرم و مواد باقی مانده در بین فندک و سرشعله به عملکرد بهتر اجاق گاز آردل کمک خواهد کرد. اما توجه داشته باشید که در صورت استشمام بوی گاز در آشپزخانه پیش از هر اقدام جهت عیب یابی ابتدا گاز را قطع کنید. در بیشتر موارد علت نشتی قرار گرفتن شلنگ در وضعیت نامناسب و نشت در محل اتصال کپسول است. برای تعویض شیلنگ گاز با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز آردل تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز آلتون

اجاق گاز آلتون در واقع محصول شرکت آلبا گاز می­باشد. از مهم­ترین ویژگی­های این شرکت، ساخت اجاق گاز مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است. اجاق گاز آلتون در طرح­ها و رنگ های متفاوتی در بازار موجود است که به دلیل قیمت پایین و کیفیت ساخت بالا بسیار پر طرفدار است. با توجه به  قطعات مرغوب به کار رفته در دستگاه شما به ندرت نیاز به تعمیر اجاق گاز آلتون پیدا خواهید کرد. اما ممکن است در مواردی سرویس و تعمیر اجاق گاز آلتون  ضروری باشد. از مشکلات رایج اجاق گاز آلتون در نمایندگی تعمیرات می­توان به نقص در عمل ترموکوپل اشاره کرد که اغلب به دلیل تجمع دوده در انتهای ترموکوپل به جود می آید. برای رفع این مشکل کافی است تا دوده­ها را پاک کرده و سوراخ­های سرشعله را تمیز کنید.  از دیگر مواردی که ممکن است منجر به ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه شود بروز مشکل در قسمت­های برقی اجاق گاز است.  برای رفع عیب این ایراد ابتدا باید از وصل بودن کابل برق به پریز اطمینان حاصل کنید و جریان برق ورودی را چک کنید. در صورتی که ولتاژ برق ضعیف نبود منفذ نازل داخل کاسه سرشعله را تمیز کنید. در صورتی که موفق به رفع عیب دستگاه خود نشدید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آلتون تماس بگیرید.

کلام آخر

تعمیر تخصصی اجاق گاز باید تنها توسط نیروی مجرب صورت گیرد. نمایندگی تعمیرات اجاق گاز آی.پی امداد سال­های طولانی است که در حوزه تعمیر اجاق گاز توانسته است خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه دهد.  بهره مندی از تکنسین­های مجرب، هزینه های پایین تعمیرات اجاق گاز، استفاده از قطعات یدکی اصل به جای قطعات معیوب و ارائه مشاوره رایگان پیش از تعمیر باعث شده است تا در حال حاضر این مجموعه به معتبرترین تعمیرگاه مجاز اجاق گاز در تهران تبدیل شود. در صورت نیاز به تعمیر  اجاق گاز اخوان، آردل و آلتون می­توانید از خدمات تعمیر در محل آی.پی امداد بهره ‌مند شوید.

کد خبر 247361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =