نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث یکی از بزرگترین و باشکوه ترین نمایشگاه های پزشکی در خاورمیانه و جهان است.

چمدان - نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث یکی از بزرگترین و باشکوه ترین نمایشگاه های پزشکی در خاورمیانه و جهان می باشد که این نمایشگاه برای چهل و چهارمین بار در سال 2020 برگزار خواهد شد. برای شرکت در نمایشگاه عرب هلث می توانید از چند ماه قبل اقدام به رزرو بلیط و هتل مورد نظر خود داشته باشید. زمان دقیق برگزاری این رویداد بزرگ جهانی نیز از 7 الی 10 بهمن خواهد بود.

نمایشگاه عرب هلث

سالانه ده ها نمایشگاه و رویداد بسیار متنوعی در حوزه پزشکی و تجهیزات پزشکی در سراسر کشورهای جهان برگزار می شود که یکی از بی نظیرترین و بهترین این نمایشگاه های را می توان در شهر دبی مشاهده کرد. نمایشگاه عرب هلث با داشتن موضوعات بسیار متنوع و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از متخصصان و افراد را از شکور های مختلف به سوی خود جذب کند. شرکت های طراحی و تولید کننده تجهیزات پزشکی نیز با حضور در غرفه های مربوط به خود، سعی بر آن دارند تا از محصولات خود رونمایی کرده و بهترین مشتریان را برای آنها پیدا کنند. لازم به ذکر است که هر ساله معامله های بسیار سودمندی میان شرکت های تولید کننده و بازدیدکنندگان صورت می گیرد. علاوه بر نمایش محصولات طراحی شده، شاهد برگزاری همایش ها و کنگره های پزشکی بسیار زیادی نیز در این همایش بزرگ جهانی هستیم. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مدارک مورد نیاز و اهمیت برگزاری عرب هلث دبی 2020 توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

اهمیت برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث

اهمیت برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث به قدری بالاست که سالانه بر تعداد غرفه ها، شرکت های تولیدکننده و بازدیدکنندگان افزایش می یابد. همین امر نیز مسئولان اجرایی این نمایشگاه را بر آن وا داشته است که بهترین و باکیفیت ترین امکانات و خدمات رفاهی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورند تا از این طریق رضایت آنها را به دست بیاورند. فاصله محل برگزاری این نمایشگاه از فرودگاه بین المللی شهر دبی در حدود 20 دقیقه می باشد و شرکت کنندگان می توانند با استفاده از ترانسفرها ارائه شده در فرودگاه به راحتی خود را به محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث برسانند. 

مدارک مورد نیاز برای حضور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث

افرادی که قصد شرکت و حضور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث را دارند، بایستی قبل از سفر خود بتوانند یک سری از مدارک مورد نیاز را تهیه و آماده کنند که بی شک از مهمترین این مدارک می توان به ویزای نمایشگاهی دبی، مدارک شناسایی، بلیط هواپیما و رزرو هتل مورد نظر در نزدیکی این نمایشگاه اشاره کرد. توجه داشته باشید که از اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه عرب هلث می توان به ویزا اشاره کرد که بسیاری از افراد غافل از این امر هستند و نمی توانند در بهترین زمان ممکن در این نمایشگاه حضور داشته باشند. توصیه می شود که چند ماه قبل از سفرتان به دبی، حتما به دریافت و اخذ ویزای نمایشگاهی مورد نظر خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی سفرتان را شکل دهید. دیگر نمایشگاه پزشکی نمایشگاه دندانپزشکی دبی امارات ارائه دهنده خدمات تور های نمایشگاهی میباشد.

تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث

در سال های اخیر تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث بسیار افزایش یافته است به طوری که علاوه بر پزشکان، متخصصان و افراد عمومی نیز به دنبال بازدید و شرکت در این رویداد بزرگ جهانی هستند. لازم به ذکر است که همین امر سبب شده است تا بسیاری از آژانس های گردشگری به دنبال برگزاری بهترین و بی نظیرترین تورهای نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث باشند تا از این طریق بتوانند به نیاز و تقاضای بسیاری از افراد شرکت کننده در نمایشگاه عرب هلث پاسخ داده باشند. تور نمایشگاه عرب هلث مورد نظر خود را می توانید از معتبرترین وب سایت اینترنتی رزرو نموده و بدون داشتن هرگونه نگرانی از سفرتان، خود را برای یکی از بهترین و بی نظیرترین سفرهای نمایشگاهی و بازدید علمی آماده کنید.

نمایشگاه دندانپزشکی دبی، یکی از  تاثیرگذارترین و در عین حال بزرگترین رویدادهای دندانپزشکی در منطقه خاورمیانه، بخش های شمالی آفریقا و همچنین کشورهای قرار گرفته در بخش های جنوبی آسیا به شمار می رود. در این نمایشگاه بین المللی هر ساله افراد زیادی شرکت می کنند، که اکثر آنها از کارشناسان و نام آوران حوزه دندانپزشکی می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه می توانند با جدیدترین و بروزترین تحولات حوزه دندانپزشکی آشنا شوند. در همین راستا در این مقاله به ارائه اطلاعاتی در رابطه با این نمایشگاه و همچنین زمان برگزاری آن در سال 2020 پرداخته ایم تا اگر قصد دارید در این نمایشگاه شرکت کنید، از زمان و مکان دقیق برگزاری آن اطلاع داشته باشید.  برای مشاهده سایت بین المللی نمایشگاه عرب هلث اینجا را کلیک کنید.

آشنایی با نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی دبی

برگزاری نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی دبی باعث می شود که هر ساله متخصصان و کارشناسان این حوزه از کشور های سراسر دنیا با شرکت در این نمایشگاه علمی گامی رو به جلو در بروز سازی اطلاعات خود بردارند. شرکت در این نمایشگاه بین المللی علاوه بر بروز کردن اطلاعات باعث می شود که شرکت کنندگان بتوانند، شبکه ارتباطی خود را با متخصصان و نام آوران این حوزه افزایش بدهند و با برقراری ارتباط و همکاری بیشتر با آنها از لحاظ تجاری موفق تر و شناخته شده تر شوند.

کنفرانس بین المللی دندانپزشکی دبی، هر ساله با ارائه یک برنامه بسیار جامع تلاش می کند تا آخرین موضوعات و پیشرفت هایی که در حوزه دندانپزشکی به وجود آمده است را پوشش دهد.

شرکت کنندگان در نمایشگاه دندانپزشکی دبی می توانند به جدیدترین اطلاعات و پیشرفت های صورت گرفته دندانپزشکی دسترسی داشته باشند.

بازدید کنندگان اصلی نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی دبی چه کسانی هستند؟

در نمایشگاه دندانپزشکی دبی، بهترین های این حوزه را شرکت می دهند که در ادامه لیست کامل تری از افرادی که در این نمایشگاه شرکت می کنند را آورده ایم:

·        کارشناسان و متخصصان حوزه دندانپزشکی

·        دستیاران و پرستاران دندانپزشکان

·        دندانپزشک های عمومی

·        افرادی که در زمینه دهان و دندان متخصص هستند

·        درمان گران دندانپزشکی

·        کارمندان و افرادی که به عنوان نیروهای کمکی دندانپزشکی فعالیت می کنند

·        افرادی که در حال تحصیل در رشته دندان پزشکی هستند

·        روسای دانشگاه ها و مدارس دندانپزشکی سراسر دنیا

·        استادان دندانپزشکی

·        مدیران بیمارستان های دندانپزشکی

·        نمایندگان دولت

·        نمایندگان تجاری موسسات

·        سفیران کشورها

·        نمایندگانی که مسئول برگزاری رویداد های دندانپزشکی هستند

·        افرادی که در زمینه تولید صنایع دندانپزشکی فعالیت می کنند

·        داروسازان دندانپزشکی

·        خرده فروشان و عمده فروشان در حوزه دندانپزشکی

·        محققین دندانپزشکی

·        افراد مطبوعاتی و رسانه ای

نمایشگاه دندانپزشکی دبی 2020 در چه تاریخی برگزار می شود؟

در سال 2020 نمایشگاه دندانپزشکی دبی از تاریخ 4 تا 6 فوریه برگزار می شود. در نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی دبی، بیش از صد و پنجاه سخنران از سراسر دنیا شرکت می کنند تا به ارائه انواع مقالات علمی و برگزاری کارگاه های آموزشی بپردازند.

این نمایشگاه بین المللی هر ساله در منطقه منسا دبی و در مساحتی به اندازه هفتاد و هفت هزار و پانصد متر مربع برگزار می شود که یک نمایشگاه علمی بسیار بزرگ در دنیا به شمار می رود.

تور نمایشگاه دندانپزشکی دبی

شرکت های مسافربری که در سراسر دنیا وجود دارند، هرساله با برگزاری تور نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی دبی، افراد زیادی را برای شرکت در این نمایشگاه به دبی می برند. امروزه این تور بین المللی، یکی از بهترین و مهمترین تورهای علمی و نمایشگاهی می باشد که در سراسر دنیا برگزار می شود.

هرساله در این نمایشگاه بیش از سی هزار نفر از دندانپزشکان باتجربه و حرفه ای از اقصی نقاط دنیا شرکت می کنند که تعداد بسیاری زیادی از آنها از تامین کنندگان حفظ سلامت و پیشگامان این حوزه به شمار می روند.

علاوه بر کارشناسان و متخصصان این حوزه، غرفه داران بسیار زیادی از سراسر دنیا در نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی دبی شرکت می کنند تا با ساخت غرفه های جدید و به روز، بتوانند جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارند.

کد خبر 247284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =