اولین تصاویر از هواپیماهای جدیدترین ایرلاین کشور | فلای پرشیا در نمایی متفاوت از فرودگاه شیراز

یک ایرلاین جدید با عنوان فلای پرشیا با سه فروند هواپیما به عنوان خط پروازی بومی استان فارس، نهم آذرماه برای نخستین بار اقدام به پذیرش مسافر در این فرودگاه کرد.

چمدان - شرکت هواپیمایی فلای پرشیا چندی پیش موفق به دریافت گواهینامه بهره برداری هوایی (AOC) از سازمان هواپیمایی کشوری شد.

محمود رضایی کوچی معاون استاندار فارس درباره راه اندازی ایرلاین اختصاصی استان فارس با نام فلای پرشیا گفت: فلای پرشیا سومین خط پروازی بومی استان فارس است و تاسیس این شرکت برای حمل و نقل هوایی فارس بسیار گرانمایه است.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز این هواپیمایی به مقصد مشهد مقدس انجام شد اضافه کرد: این هواپیمایی با ۳ فروند هواپیمای بویینگ ۷۳۷ مدرن با عمر ناوگانی کمتر از معدل ناوگان کشوری آغاز به کار کرده است.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه نخستین نتیجه راه اندازی فلای پرشیا، کاهش ترافیک مسافری و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در استان فارس است گفت: فارس در همه زمینه‌ها گردشگرپذیر است و جز حوزه گردشگری ادبی و تاریخی و فرهنگی، به‌ عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) مقصد زوار داخلی و خارجی است. از سوی دیگر به سبب وجود مراکز علمی و پزشکی حرفه‌ای زمینه توریست درمانی نیز در آن فراهم است و از این منظر در زمره شهرهای تراز اول کشور به‌شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزوده شدن ایرلان فلای پرشیا به ناوگان حمل و نقل فارس را باعث تقویت ارتباطات داخلی و خارجی دانست.

تصاویری از فرودگاه شیراز و اولین پروازهای این ایرلاین جدید را ببینید:

عکس‌ها: ایرنا

کد خبر 247259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =