قطار گردشگری کویر راه‌اندازی شد | جزئیات قیمت، مسیر و ثبت نام

قطار گردشگری کویر راه‌اندازی شد و مسافران می‌توانند از همین هفته برای خرید این تور گردشگری ریلی اقدام کنند.

چمدان - این قطار گردشگری یک روزه، پنجشنبه هر هفته ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه تهران را به مقصد کاشان ترک کرده و ساعت ۲۲ همان روز دوباره به ایستگاه راه آهن تهران برمی‌گردد.

مسافران این قطار بر اساس ثبت نام و خرید تور در قالب دو گروه گردشگری و طبیعت‌گردی تقسیم بندی می‌شوند تا تور گردشگری رسما پس از رسیدن به ایستگاه راه آهن کاشان آغاز شود.

 گروه اول پس از رسیدن به ایستگاه قطار راه آهن با اتوبوس به سمت شهر نوش آباد که بزرگترین شهر زمینی است حرکت می‌کنند تا از «شهرزیرزمینی اویی» بازدید کنند. این گروه در ادامه از مسجد جامع و مناره سلجوقی و همچنین کویر ابوزید آباد بازدید می‌کنند. شهر اویی، یکی از حیرت‌انگیزترین و زیباترین شهرهای زیرزمینی جهان است.

  گروه دوم نیز پس از رسیدن به ایستگاه قطار کاشان به بازدید خانه‌های تاریخی کاشان مانند بروجردی‌ها و طباطبایی‌ها می‌روند و پس از آن از باغ فین بازدید می‌کنند و در نهایت به کویر ابوزید آباد خواهند رفت.

 هزینه این تور گردشگری ریلی یک روزه ۲ میلیون ۵۹۵ هزار ریال است. مسافران و گردشگران با پرداخت این مبلغ علاوه بر هزینه‌های بلیت رفت و برگشت قطار، اتوبوس و ... از خدمات دیگری همچون پذیرایی صبحانه، نهار، شام، میان وعده و همچنین بیمه مسافرتی گروهی و انفرادی برخوردار می‌شوند.

  متقاضیان سفر با قطار گردشگری کویر می‌توانند علاوه بر سایت رجا (www.raja.ir) از طریق سایر روش‌های فروش (تلفن ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز فروش و وب سرویس‌ها) برای تهیه بلیت اقدام کنند.

کد خبر 247085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Sanaz IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    0 6
    ادم باید خیلی احمق باشه همچین هزینه ای بده برای یک روز .... با همین پول الان میشه 4 روز رفت استانبول اونم با همواپیما
    • سعادت IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      8 0
      با 250 هزار تومن میشه 4 روز رفت استانبول اونم با هواپیما؟؟
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      2 0
      مبلغ به ريال بود آبجي اشتب ديدي ظاهرا
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
      3 0
      به تومن نیستا به ریاله