ماجرای جنجالی درخواست روادید تجاری برای سفر گروهی نمایندگان مجلس به آلمان

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس تقاضایی مبنی بر صدور روادید تجاری برای سفر به آلمان نداشتند.

چمدان - سعید باستانی درباره خبرهایی مبنی بر درخواست روادید تجاری از آلمان از سوی اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس درخواستی مبنی بر صدور روادید تجاری برای سفر به آلمان نداشته‌اند و آسکوتک آلمان برای آنها دعوت‌نامه صادر کرده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن از تلاش تشریفات مجلس برای صدور روادید جهت سفر به آلمان خبری نداشتند، افزود: پاسپورتی که نمایندگان برای ماموریت‌ها از آن استفاده می‌کنند سیاسی بوده و در اختیار تشریفات مجلس است به همین دلیل نمایندگان اطلاعی از سفر به آلمان نداشته و درخواستی برای آن امضا نکردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه تاکنون روادید برای سفر نمایندگان برای سفر به آلمان صادر نشده است گفت: نمایندگان متقاضی سفر به آلمان نبودند و در حق آنها جفا شده است.

باستانی در تشریح روند ماموریت نمایندگان مجلس به خانه ملت گفت: از دوره نخست مجلس براساس عضویت در کمیسیون‌ها و دانش نمایندگان به آنها ماموریت واگذار می‌شود. نمایندگان طی ۲ سال گذشته به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و هزینه بسیار به ماموریت خارجی نرفته‌اند و بیشتر مسائل در داخل کشور بررسی می‌شود.

کد خبر 247040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    توی این گرونی سفر با پول بیت المال .واقعا که.