تجربه‌ متفاوتی از اقامت با مکانچی 

تصمیم گرفتن برای مقصد مناسب سفر رفتن یک طرف و پیدا کردن ویلا یا اقامتگاه مناسب در شهر مقصد از طرف دیگر مهمترین دغدغه سفر رفتن به حساب می‌آید. استارتآپ  مکانچی که به عنوان سیستم رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه فعالیتش را آغاز کرده، رزرو ویلا و اقامتگاه در شهرهای مختلف کشور را برای مسافران به راحتی فراهم کرده است و با استفاده از سایت makanchi.com امکان جستجوی ویلا در شهر موردنظر امکانپذیر شده است. 

کافی است به آدرس سایت مراجعه کرده و شهر با جستجوی شهر یا استان موردنظر، گزینههای متفاوتی را در شهر مقصد دید و با اطلاع از شرایط، امکانات رفاهی، قیمت و حتی دیدن لوکیشن حدودی، بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کرد و با چند کلیک ساده رزرو ویلا یا اقامتگاه را انجام داد تا در طول مسیر یا حتی بعد از رسیدن به مقصد نگرانی برای تهیه محل مناسب اقامت وجود نداشته باشد. 

خدماتدهی سایت مکانچی محدود به ویلاها نیست و روی سایت میتوان از اطلاعات اقامتگاههای بومگردی روستاها هم استفاده کرد.

ارائه خدمات متمایز در حوزه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه، مسیری است که مکانچی پیش گرفته تا بتواند رضایت مشتریان را در حوزه رزرو ویلا و اقامتگاه به حداکثر برساند و با ارائه اطلاعات واقعی که توسط میزبانها روی سایت ثبت میشوند، گزینههای متفاوت و بسیاری پیش روی مسافران گذاشته است.

ثبت اطلاعات واقعی ویلا و اقامتگاه 

اطلاعات ثبت شده روی مکانچی، همان اطلاعاتی است که میزبان یا صاحب اقامتگاه در اختیار سایت گذاشته و بعد از بررسی کارشناسان در این خصوص، مکانچی تضمین کرده است که عکسها و اطلاعات تایید شده که در اختیار کاربرانش قرار داده می‌شود، واقعی است. 

دسترسی به خانه های امن

بیشتر اقامتگاههای ثبت شده روی سایت مکانچی مجوز دارند و زیر نظر اماکن فعالیت میکنند؛ بنابراین با خیال راحت از بابت امنیت ویلاها در سایت مکانچی می‌توان اقدام به رزرو ویلا کرد. ثبت اقامتگاه روی سایت مکانچی از طرف صاحب اقامتگاه امکانپذیر است و مشخص است که چه کسانی خانه‌هایشان را در اختیار مسافران قرار میدهند.

مشاوره با کارشناسان قبل از ثبت درخواست رزرو 

سایت مکانچی، برای تجربه نوع جدیدی از اقامت در بومگردیها یا مناطق کمتر شناخته شده، بسیار مناسب است. تیم کارشناسان مشاوره مکانچی، از مزایای سایت رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که قبل از ثبت درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه کمک میکنند تا کاربران بهترین انتخاب را در منطقه موردنظر داشته باشند. ضمن این که برای اطلاع از هر موضوعی در رابطه با شرایط خانه یا ویلای موردنظر می‌توان با آنها تماس گرفت تا در نهایت انتخاب مناسب‌تر و بهتری داشت. 

برای کسانی هم که تا به حال تجربه رزرو ویلا یا اقامتگاه را به صورت آنلاین نداشتهاند، جای نگرانی نیست ؛ قبل از اقدام به این رزرو ویلا روی سایت مکانچی، امکان ارتباط با کارشناسان مکانچی وجود دارد تا بتوان از راهنمایی‌هایشان استفاده کرد. 

پرداخت امن، رزرو قطعی 

با ثبت درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه روی سایت مکانچی، باید منتظر تایید درخواست از طرف میزبان بود؛ این تایید به معنی آن است که برای تاریخ درخواست شده، ظرفیت رزرو وجود دارد که با تایید صاحب اقامتگاه، دسترسی به درگاه پرداخت اینترنتی برای قطعی کردن رزرو روی سایت مکانچی باز می‌شود.

با چنین سازوکاری دیگر ثبت رزرو به نام یک کاربر انجام می‌شود و به محض واریز وجه، دسترسی برای اطلاعات تکمیلی روی سایت باز میشود و امکان ایجاد ارتباط مستقیم با میزبان فراهم می‌شود.  

استفاده از تجربه سایر کاربران

کسانی که تجربه رزرو ویلا از روی سایت مکانچی را داشته‌اند، با ثبت نظر روی سایت در مورد محل اقامت  و شرایط‌شان، به دیگران کمک می‌کنند تا برای انتخاب مکان مناسب راحت‌تر تصمیم بگیرند. بنابراین کسانی که تصمیم به رزرو اقامتگاه می‌گیرند، میتوانند بازخورد مناسبی از نظرات دیگر مهمانان اقامتگاه و امتیاز میزبان روی سایت مکانچی را ببینند.

پشتیبانی

مکانچی به صورت ۲۴ ساعته میهمانانش را پشتیبانی میکند تا مسافران بدون دغدغه در اقامت بتوانند سفری دلچسب را تجربه کنند. بعد از رزرو قطعی و در طول اقامت به صورت ۲۴ ساعته امکان ارتباط با تیم پشتیبانی مکانچی وجود دارد.  

 

حمایت از اشتغال زنان روستایی و توسعه پایدار مناطق روستایی

در روستاها، جمعیت کمتر است و فرصت اشتغال برای زنان و روستاییان هم کمتر فراهم میشود. سایت رزرواسیون مکانچی با معرفی اقامتگاهها در این مناطق و آشنایی با روستاییان منطقه، سعی در ایجاد فرصتهای شغلی مناسب برای زنان و مردان دارد که در این مسیر، برای زنان روستایی زمینه فروش محصولاتشان را فراهم کرده و با معرفی رویدادها و اطلاعرسانی جشنوارهها در راه حمایت توسعه پایدار مناطق روستایی، هم قدم روستاییان است. با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی این سایت می‌توان از تخفیف‌ها، اتفاقات و موضوعات دیگر مربوط به سفر در این مناطق مطلع شد. 

توسعه گردشگری

تعداد زیادی از مسافران ترجیح می‌دهند که مقصدی شناخته شده را برای سفر انتخاب کنند؛ اما نباید فراموش کرد که شناخت مقصدهای جدید، فرصت کسب تجربههای بیشتری را فراهم می‌کند. این فرصتها را میتوان روی سایت مکانچی و معرفی اقامتگاهها در شهرهایی که کمتر مقصد سفر بوده‌اند و با آشنا شدن با مناطق جدید، شناسایی کرد تا برای کسب تجربه‌های جدید راهی مقصدهای جدید گردشگری شد. 

تیم مکانچی تلاش میکند تا با معرفی اقامتگاه در مسیرهای متفاوت سفر و ایجاد امکان رزرو اقامتگاه ها به صورت آنلاین و معرفی مناطق کمتر شناخته شده، در این مسیر قدم بردارد.

افزایش درآمد با اجاره ویلا یا خانه روی سایت مکانچی 

صاحبان اقامتگاه و ویلا می‌توانند به راحتی و با ثبت اطلاعات و طی مراحل، اقامتگاهشان را برای رزرو آنلاین روی سایت مکانچی ثبت کنند و از این طریق با توجه به بیشتر دیده شدن و معرفی در شبکه‌های اجتماعی، امکان آشنایی مسافران با ویلا و بالا رفتن احتمال انتخاب برای اجاره فراهم شود. این امر با وارد شدن به سایت و پر کردن فرم «میزبان شوید» به راحتی امکانپذیر است.

کسانی هم که صاحب اقامتگاه هستند و برای اولین بار می‌خواهند از سرمایه‌شان کسب درآمد کنند، کافی است تا با سایت تماس بگیرند و با مشاوره کارشناسان برای ثبت ویلا یا اقامتگاه اقدام کنند.

کد خبر 247017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =