هزینه ۲ میلیون دلاری یک بانک خصوصی ایران برای خرید ۵ سوییت در مدرن‌ترین هتل کربلا

طبق گزارشات مالی جدید بانک سینا که مربوط به ۶ ماهه اول سال ۹۸ است و طی روزهای گذشته در اختیار سهامداران قرار گرفته، اعلام شده که تاکنون مبلغ ۱ میلیون و ۹۸۲ هزار دلار بابت خرید حق الامتیاز ۵ سوییت از یک هتل در شهر کربلا طی ۳ قسط پرداخت شده است.

چمدان - طبق گزارشی که صبحانه منتشر کرده است این پیش پرداخت که به موجب صلح نامه مرداد سال ۱۳۹۵ پرداخت شده، بانک سینا را صاحب حق الامتیاز ۵ واحد سوییت ۳۶ مرتی از یک هتل به هتل الروضتین می کند که به مدت ۵۰ سال در اختیار بانک خواهد بود و کل مبلغ حق الامتیاز این قرارداد، مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار دلار تعیین شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد هتل ۵ ستاره الروضتین کربلا نخستین طرح توسعه مدرن هتلی است که در این شهر تاریخی و در نزدیکی حرمین امام حسین و ابوالفضل العباس علیهما السلام ساخته می‌شود.

بخش اصلی این پروژه را یک اقامتگاه زیبا ۱۲ طبقه تشکیل می‌دهد که شامل مجموعه‌ای از سوییت‌های استدیو، یک خوابه و دو خوابه است.

هتل ۵ ستاره الروضتین کربلا نخستین طرح توسعه مدرن هتلی است که در این شهر تاریخی و در نزدیکی حرمین امام حسین و ابوالفضل العباس ساخته می‌شود

طبق اعلام وب سایت یکی از شرکت‌های فعال در این پروژه، مساحت این طرح بیش از ۵۵ هزار مترمربع است و در مجموع ۶۲۴ سوییت را در بر می‌گیرد و با فضاهای عمومی و باغ‌های آراسته طراحی و برآورد پروژه رقمی معادل ۱۱۰ میلیون دلار پیش بینی شده است.

طرح کلی هتل ۵ ستاره الروضتین کربلا

در صورتی که رقم پرداختی فعلی بانک سینا را ۲ میلیون دلار در نظر بگیریم، این مبلغ حدود ۲۰ میلیارد تومان می شود که برای خرید حق الامتیاز ۵ سوییت، رقم قابل توجهی خواهد بود.

کد خبر 246985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
    0 0
    با پول مردم بیچاره چه کارها که نمیکنن؟!