فیلم | خرید قهوه با بیت‌کوین در کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای استارباکس

استارباکس چندی پیش با شرکت ارز دیجیتال Bakkt قرارداد همکاری امضا کرد. شرکت مذکور برای اهداف مثبتی در صنعت ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و حتی شاید اولین صندوق قابل معامله در بورس ارز دیجیتال نیز توسط آن رونمایی شود.  

چمدان - بلومبرگ نوشت: قرارداد استارباکس با آن‌ها، سهم قابل توجهی از شرکت را به غول کافی‌ شاپ‌های جهان می‌دهد اما الزاما بدان معنی نخواهد بود که استارباکس، از این به بعد بیت‌ کوین بپذیرد. خود شرکت هم اعلام کرد که چنین برنامه‌ای، حداقل طبق روش‌های معمول ندارد.

بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان در مصاحبه با سرویس The Next Web اعلام کرد که قصد پذیرفتن مستقیم ارز دیجیتال در فروشگاه‌های خود را ندارد. در عوض، آن‌ها راهکارهایی را برای مشتریان فراهم خواهند کرد تا بیت‌کوین و دیگر دارایی‌های دیجیتال خود را به پول سنتی تبدیل کرده و سپس آن را در فروشگاه‌های استارباکس خرج کنند.

در بیانیه‌ استارباکس پیرامون موضوع فوق آمده است: ما به‌عنوان خرده‌فروش پرچم‌دار در همکاری با Bakkt، وظیفه‌ مشاوره و توسعه‌ راهکارهایی برای مشتریان داریم تا دارایی‌های دیجیتال خود را به دلار آمریکا تبدیل کرده و سپس آن را در فروشگاه‌های ما هزینه کنند. به‌ احتمال زیاد، انواعی از ارزهای دیجیتال مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند.

در این‌ میان همکاری با باکت، ما را در موقعیتی قرار می‌دهد تا راهکارهای بهینه را برای پرداخت‌های یکپارچه در استارباکس عرضه کنیم. به‌ هر حال با ادامه‌ همکاری‌ها در این زمینه، جزئیات بیشتری از آن را در ماه‌های آتی منتشر خواهیم کرد.

ویدئویی در این زمینه در زیر ببینید:

کد خبر 246967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =