فیلم | ۱۰ شهر برتر جهان برای گردشگری در سال ۲۰۲۰ میلادی کدامند؟ | سفر به سرزمین خالق آواهای زندگی

«لونلی پلانت» ناشر کتاب‌های راهنمای سفر به تازگی در وب‌سایت خود ۱۰ شهر برتر جهان برای سفر در سال ۲۰۲۰ میلادی را معرفی کرده است.

چمدان - «سالزبورگ»  این جا زادگاه «ولفگانگ آمادئوس موتسارت» آهنگساز و موسیقیدان مشهور کلاسیک و محل عمارت زیبا و با شکوه پیش از جنگ خانواده «فون تراپ» در فیلم «اشک‌ها و لبخندها» است. اگر اینها دلایل کافی برای بازدید از این شهر نیست، سال آینده سالگرد صدمین جشنواره مشهور و جهانی سالزبورگ است، یک جشن سالانه تابستانی که با محوریت موسیقی، تئاتر و رویدادهای فرهنگی که در سطح شهر برگزار می‌شود.

سالزبورگ در اتریش به عنوان شهر برتر لونلی پلنت «Lonely Planet» برای بازدید در سال ۲۰۲۰ معرفی شده‌ است.   لونلی پلنت یکی از بزرگترین و مشهورترین انتشارات راهنمای سفر در سراسر جهان است.

سالزبورگ نمونه تاریخی یک شهر کلیسایی است. مرکز تاریخی این شهر یک منطقه باروک دست نخورده است و از آنجا که در میانه شمال و جنوب اروپا قرار دارد مخلوطی از فرهنگ‌های ایتالیایی و آلمانی در این محدوده ثبت جهانی دیده‌می‌شود.

فهرست امسال لونلی پلنت برای ۱۰ مقصد برتر مسافرت در سال ۲۰۲۰، مانند فهرست‌های قبلی، ترکیبی از نقاط شناخته شده و کمتر شناخته شده‌است.

امسال برای پانزدهمین فهرست، سردبیران لونلی پلنت از کارمندان خود و صدها نفر از همکاران این شرکت در سراسر جهان خواسته‌اند تا مقاصد کاندیدای خود را معرفی کنند و از این میان ۱۰ شهر در فهرست برترین‌های ۲۰۲۰ قرار گرفته‌است.

گزارش چمدان درباره این ۱۰ شهر را از اینجا بخوانید. ویدئوی یورونیوز را نیز می‌توانید در زیر ببینید:

کد خبر 246893

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =