سرنوشت لغو ویزای عمان برای ایرانی‌ها | مونسان: کروزهای عمانی را به ایران می‌آوریم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره درخواست خود از مقامات عمانی برای لغو ویزای عمان برای گردشگران ایرانی خبر داد.

چمدان - علی اصغر مونسان هشتم آبان ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به سفر اخیرش به عمان گفت: موضوع لغو روادید برای گردشگران ایران در این سفر مطرح شد. حتی خواهش کردیم در صورتی که لغو روادید ایرانی‌ها امکانپذیر نیست هزینه‌های روادید را به صفر برسانند.  قرار شد عمانی‌ها روی این موضوع کار کنند و نتیجه را اعلام کننند.

وی اضافه کرد: قرار شد تورهای ترکیبی کشورهای عمان داشته باشیم، کروزهای زیادی به این کشور رفت و آمد دارند به همین دلیل مقرر شد کمک کنند تا ادامه حرکت این کروزها به ایران باشد و اولین مقصد بندرعباس شود. امیدواریم در سال‌های آینده، شاهد گردشگران ترکیبی بیشتری از کشور عمان باشیم و روابط گردشگری با عمان ارتقاء یابد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره آخرین آمار گردشگران خارجی در ایران نیز گفت: در ۶ ماهه اول خوشبختانه ۵ میلیون گردشگر ورودی داشته‌ایم و علی رغم شرایط تهدید کننده گردشگری توانسته‌ایم آمار خوبی را ثبت کنیم. حدود ۲۶ درصد رشد را شاهدیم و امیدواریم آمار گردشگران از مرز ۱۰ میلیون عبور کند.

کد خبر 246887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =