وضعیت پروازهای داخلی و خارجی از ترمینال گالری سلام | پرواز از فرودگاه امام به کدام شهرهای کشور برقرار شده است؟

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش پروازها از ترمینال گالری سلام صورت گرفته است.

چمدان - علی رستمی با بیان اینکه ترمینال گالری سلام ٢٨ خرداد ماه افتتاح شد و نخستین پرواز از این ترمینال اول تیر ماه توسط ایران ایر به مقصد دوبی انجام گرفت گفت: با آغاز عملیات پروازهای حج از ١٧ تیر ماه قریب به ٤٦ هزار زائر خانه خدا از ترمینال گالری سلام اعزام و پذیرش شدند که میزان رضایتمندی آنها از این ترمینال به بیش از ٩٢ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه هم اکنون پروازهای ۵ شرکت هواپیمایی خارجی از ترمینال گالری سلام انجام می شوند ادامه داد: برنامه ریزیها برای افزایش پروازهای ترمینال گالری سلام صورت گرفته و تا پایان سال تعداد پروازهای روزانه از این ترمینال به ١٥ پرواز می رسد.

رستمی در خصوص برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) گفت: با بهره برداری از ترمینال گالری سلام و انتقال بخشی از پروازهای ترمینال شماره یک به این ترمینال ظرفیتی جدید در ترمینال یک ایجاد شد که تصمیم گرفتیم از آن برای برقراری پروازهای داخلی و تکمیل شبکه پروازی فرودگاه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور بال غربی ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پروازهای داخلی آماده شد و تاکنون دو شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام (ره) به کیش و مشهد پرواز انجام داده اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود : ظرفیت لازم و زیرساخت های مورد نیاز برای انجام پروازهای داخلی از فرودگاه امام (ره) مهیا شده و باتوجه به درخواست شرکت های هواپیمایی انجام این پروازها امکان پذیر است.

تصاویری از ترمینال گالری سلام را در زیر ببینید:

کد خبر 246811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =