ماهانه بیش از ۴ هزار تور ایرانگردی از مبدا تهران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت:ماهانه بیش از ۴ هزار تور ایرانگردی از مبدا تهران به سایر استان‌های کشور برگزار می شود.

چمدان - پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اظهار اینکه در مجموع ۹۱ پروژه در حال اجرا در استان تهران اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حوزه تاسیسات گردشگری سرمایه گذاری شده است افزود : در حال حاضر با ۳۳ هزار تخت در مراکز اقامتی پاسخگوی نیاز گردشگران و مسافران در استان تهران هستیم که انتظار می رود برای رسیدن به اهداف توسعه گردشگری استان میزان تخت در مراکز اقامتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی رشد قبولی داشته باشد.

جانفشان در این نشست با تاکید بر این که ماهانه بیش از ۴ هزار تور ایرانگردی از مبدا تهران به سایر استان های کشور برگزار می شود، خاطر نشان کرد: تهران موتور محترک توسعه گردشگری کشور است.

او  توسعه موزه‌های خصوصی و تسریع روند تهیه پرونده ثبتی برای بناهای تاریخی و میراث طبیعی  استان تهران را از اولویت های معاونت میراث فرهنگی دانست و افزود: شناسایی و  ثبت میراث طبیعی در استان تهران که در حال پیگیری و  انجام است موضوعی بود که در گذشته به آن پرداخته نشده بود.

فریده اولادقباد رئیس فراکسیون زنان مجلس در پایان ارائه گزارش مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در یک سال اخیر از قول مساعد فراکسیون  زنان مجلس برای پیگیری  بیمه هنرمندان صنایع دستی تا رسیدن به نیتجه نهایی خبر داد و افزود : به عنوان یک شخصی که سابقه معلمی داشته است این نیاز را احساس می کنم که مدارس و آموزش و پرورش باید برای بازدید دانش آموزان از موزه ها برنامه ریزی بیشتری داشته باشند.

کد خبر 246798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =