آغاز فروش بلیت قطارهای اول تا دهم آبان | سایت رجا از دسترس خارج شد! | صدای مسافران درآمد

پیش فروش بلیت قطارها از تاریخ اول تا ۱۰ آبان ماه امسال همزمان با دهه پایانی ماه صفر از امروز یکشنبه آغاز شد.

چمدان - پیش فروش بلیت قطار در تمامی مسیرها از طریق درگاه های اینترنتی و مراکز مجاز عرضه بلیت امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ راس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

مسافران می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی www.Safirrail.ir  - www.Fadaktrains.com -  www.Raja.ir - www.Rai.ir  بلیت های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

در مسیرهای تهران، شیراز، تبریز، قم، اهواز، بندرعباس و کرمان حمل خودرو تعریف شده است اما تا به امروز هیچ قطار فوق العاده ای برای مسیرهای منتهی به مشهد به مناسبت تعطیلات روزهای پایانی دهه صفر اعلام نشده است.

سایت رجا که یکی از درگاه‌های اصلی خرید بلیت قطار برای مسافران است از صبح امروز یا از دسترس خارج است یا پیامی با این عنوان که «سایت در حال بروزرسانی است» ظاهر می‌شود.

برخی از مسافرانی که از ۸ صبح برای خرید بلیت تلاش کرده اما نتوانسته‌اند خریداری کنند از وضعیت پیش فروش گلایه دارند. یکی از مسافران نوشته است: امروز ساعت ۸ صبح سایت باز شد و من با کمال تعجب دیدم که اکثر بلیتها فروخته شده و تعداد معدودی مثلا ۱۵ عدد و ۷ عدد باقیمانده که امکان رزرو کوپه خانوادگی هم وجود نداشت و نتوانستم برای مسیر تهران- مشهد بلیتی تهیه کنم. مگر می‌شود ساعت ۸ صبح فروش بلیت شروع شود و در همان ساعت هم بلیتی برای خرید وجود نداشته باشد جز معدودی بلیط؟

وضعیت سایت رجا برای فروش بلیت قطار 

کد خبر 246686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =