زمان افتتاح قطعه یک آزاد راه تهران - شمال | سفر به شمال سریع و تسهیل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: بهره برداری از قطعه یک آزاد راه تهران - شمال موجب تسهیل در حمل و نقل ایمن و سریع در محور تهران - چالوس می شود.

چمدان - علی درویش پور با بیان اینکه قطعه یک آزاد راه تهران - شمال در محدوده شهرستانک به طول ۳۲ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۴درصد تا پایان سال ۹۸ افتتاح خواهد شد گفت: با بهره برداری از اتوبان همت و در ادامه آن کمربند شمالی در البرز شاهد تکمیل کریدور بین المللی شرقی غربی و  دسترسی شهروندان شمال کرج به استان‌های شمالی تهران از محور جدید خواهیم بود.  

معاون استاندار البرز در هماهنگی امور عمرانی گفت: احداث کمربند شمالی کرج نقش بسیار کلیدی در کاهش حجم تردد در آزاد راه تهران- کرج و جاده مخصوص کرج خواهد داشت.  

وی خاطرنشان کرد: امید است با رفع موانع و تعیین تکلیف معارض ملکی کمربند شمالی کرج هرچه سریعتر افتتاح شود.  

درویش پور درخصوص آزاد راه آبیک - چرمشهر نیز گفت: تکمیل این پروژه ملی تنها با همراهی و تعامل دستگاه های متولی میسر می شود که امید است در روزهای آینده مشکلات پیش روی این پروژه برطرف شود.

وی با بیان اینکه بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی البرز یکی از مهمترین و اصلی ترین معضلات البرز به شمار می رود به ایرنا گفت: انتظار می رود با توجه به اجرا و تکمیل چندین پروژه ملی در حوزه حمل و نقل و راه سازی تا پایان سال۹۸ شاهد تسهیل در تردد خودروها و کاهش بار ترافیکی باشیم.  

وی گفت:  بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر کاهش بار ترافیکی، در کاهش مصرف سوخت و کاهش تصادفات و افزایش ایمنی نقش بسزایی خواهد داشت.

کد خبر 246638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =