ثبت نام لاتاری آمریکا برای ایرانیان

لاتاری یک از به صرفه ترین راه ها برای مهاجرت به کشور آمریکا است که از طریق قرعه کشی که هرساله دولت آمریکا از سال ۱۹۹۰ انجام می دهد مشخص می شود.

چمدان - در این قرعه کشی ۵۵۰۰۰ برنده از سرتاسر دنیا بخت این را دارند که گرین کارت آمریکا را دریافت کنند و از ارزان ترین و ساده ترین راه ممکن به آمریکا مهاجرت کنند و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. در غیر این صورت آگر شما خواستار مهاجرت به آمریکا باشید باید از روش های سخت دیگر مانند : مهاجرت از طریق تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری و پناهندگی اقدام کنید که مشکلات فراوانی را برای شما به ارمقان می آورد و ممکن است با تغییر سیاست های خارجی آمریکا موانع بیشتری نیز بر سر راه شما سبز شود ولی لاتاری این گونه نیست ، حتی سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد تغییر رویکرد دربرابر مهاجران نیز تاثیری بر آن ندارد و شما می تواند با خیال راحت به ثبت نام لاتاری بپردازید.

گرین کارت یا کارت سبز به چه معناست؟

کارت سبز کارتی است که نشان دهنده اجازه شما برای اقامت دائم در آمریکا است همچنین شما این مزایا را نیز دارید که در آمریکا به تحصیل بپردازید کسب و کار خود را راه بیاندازید و ازدواج کنید تنها تفاوت قابل حس بین شما و شهروند رسمی آمریکا این است که شما حق رای ندارید. گرفتن کارت همچنین از طریق کانال خانوادگی ، شغل و یا حتی پناهندگی نیز ممکن است که بسیار سخت تر از لاتاری هستند.

شرایط ثبت نام لاتاری چیست؟

ثبت نام لاتاری از طریق سایت کارت سبز بسیار ساده و راحت است و شما میتوانید بدون محدودیت سنی ، مدرک زبان و تحصیلی در لاتاری ثبت نام کنید. لازم است ۱۲ سال تحصیل در ایران گذرانده باشید که معادل پیش دانشگاهی است ویا داشتن ۲ سال سابقه کار معتبر در ایران باشید. شرطی که سال گذشته به شرایط اضافه شد داشتن پاسپورت است و شما را ملزم به داشتن پاسپورت می کند که در مراحل ثبت نام شماره پاسپورت ، تاریخ انقضا آن وکشور صادر کننده آن نیاز میشود. 

مدارک ثبت نام لاتاری چیست؟

مدارک ثبت نام لاتاری در سایت کارت سبز به طور خلاصه شامل اطلاعات فردی شما و خانواده است که به صورت دقیق می بایست وارد نمایید و عکسی نیز متناسب با شرایط لاتاری برای آپلود آماده نموده و همچنین پاسپورت از الزمات اصلی است.

عکس مورد نیاز شما باید پس زمینه سفید یک دست داشته باشد ، آرایش غلیظ وگردنبند بزرگ نداشته باشید ، داشتن یا نداشتن حجاب الزامی نیست.

آموزش ثبت نام لاتاری در سایت کارت سبز

توصیه ما به شما برای ثبت نام در لاتاری وب سایت کارت سبز است. وب سایت کارت سبز یک سامانه هوشمند و دقیق است با رابط کاربری آسان که هر کسی می تواند به راحتی با زبان فارسی به ثبت نام لاتاری در آن بپردازید. برای ثبت نام لاتاری از طریق وب سایت کارت سبز کافی است مراحل زیر را انجام دهید :

 
۱.    برای آغاز کار وارد وب سایت رسمی کارت سبز https://www.cartesabz.net/register/ می شوید.
۲.    گزینه ثبت نام لاتاری را باز کنید.
۳.    وضعیت تاهل و یا تجرد خود را به صورت دقیق از گزینه های مشخص شده انتخاب کنید.
۴.    در این مرحله شما باید به صورت کاملا دقیق اطلاعات فردی و شخصی خود و اعضای خانواده خود را به صورت دقیق وارد کنید. لازم است در این مرحله عکسی نیز از خودتان آپلود کنید که در صورت نداشتن عکس مناسب در آن زمان میتوانید عکس خود را اندکی بعد از طریق واتساپ و یا تلگرام به ما ارسال کنید و یا به دفتر کارت سبز مراجعه حضوری کنید تا عکاسان ما عکس مناسب را از شما بگیرند.
۵.    در این مرحله پیامکی به شماره همراهی ک وارد کرده بودید ارسال می شود که باید آن را تایید کنید.
۶.    شما باید در این مرحله مبلغ مشخص شده را که با توجه به اعضای خانواده است را از طریق درگاه های بانکی پرداخت کنید.
۷.    مراحل ثبت نام شما کامل شده و از اینجا به بعد متخصصان ما به کار شما رسیدگی می کنند.

و اما در آخر قابل ذکر است که صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا و تغییر سیاست هایش نسبت به پذیرش مهاجر ها هیچ تاثیری در لاتاری گرفتن گرین کارت از طریق آن ندارد و شما میتوانید با خیال راحت با دانستن اینکه ایران یکی از کشور های مجاز برای ثبت نام در لاتاری است اقدام به ثبت نام در لاتاری کنید.
 

کد خبر 246612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =