امکاناتی که امروزه در بسیاری از هواپیماها مشاهده می کنیم، در برخی از هتل های 5 ستاره نمی بینیم. امروزه در ذهن بسیاری از مخاطبان سوالی نقش بسته است که آیا می توان به وسیله هواپیما سفری ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کرد؟ برای تهیه بلیط ارزان چه تکنیک هایی را باید به کار گرفت؟ اگر تمایل به خرید بلیط هواپیما ارزان دارید، در این مطلب با ما همراه باشید.

5 تکنیک طلایی در خرید بلیط ارزان هواپیما


برای تهیه بلیط ارزان هواپیما تکنیک های فراوانی وجود دارد که ما در این مطلب به اساسی ترین نوع آنها خواهیم پرداخت.

چگونه با هواپیما ارزان سفر کنیم؟

تخفیفات را دنبال کنید


بسیاری از سایت ها برای جذب بیشتر متقاضی و به پاس وفاداری کاربران وفادار خود تخفیفات و پیشنهادهای شگفت انگیزی مانند پیش فروش ها را ارائه می دهند. در این مواقع مخاطب می تواند از تخفیفات و پیشنهادهای متنوع سایت ها استفاده کرده و هزینه های سفر خود را کاهش دهد. در صورت احتیاج می توانید با تیم پشتیبانی سایت تماس برقرار کرده تا از تخفیفات آگاهی لازم را به دست آورید.

وسایل غیر ضروری را در سفر با خود نبرید


در برخی از شرکت های هواپیمایی حمل بار نیز شامل هزینه می شود. برای سفر با شرکت های مختلف هواپیمایی ابتدا میزان بار مورد مصرفی را کاملا دقیق مورد محاسبه قرار دهید و سپس بلیط مورد نظر را خریداری نمایید. با یک جستجو کردن ساده می توان هزینه سفر را به طور چشمگیری کاهش داد.

ایمیل خود را ثبت نمایید


برخی از سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما تخفیفات مورد نظر، پروازهای لحظه آخری و چارتر را از طریق ایمیل به متقاضیان خود اطلاع رسانی می کنند. در صورت ثبت ایمیل خود در سایت می توانید، از تخفیفات و سفرهای مختلفی را که این نوع سایت ها مورد پوشش قرار می دهند را بررسی نمایید. در این روش لزومی بر مراجعه حضوری و رصد سایت های مختلف فروش بلیط هواپیما نیست. سایت های فروش بلیط معمولا اواخر هفته پیام هایی را برایتان ارسال می نمایند. ارسال پیامک مختص به بلیط هواپیما نیست بلکه شامل بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز می شود.

آنلاین خرید کنید


یکی دیگر از روش های تهیه بلیط ارزان هواپیما خرید آنلاین است. در خرید اینترنتی این امکان برای متقاضیان فراهم می شود تا امکانات و قیمت های مختلف را مورد بررسی قرار دهند و با توجه به هزینه در نظر گرفته برای سفر، بلیطی ارزان و مقرون به صرفه را انتخاب نمایند. همچنین رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا از رزرو خود اطلاع لازم را پیدا کرده باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته سایت مورد نظر ارتباط برقرار کنید. سایت تیک بان یکی از سایت هایی است که با تیم پشتیبانی خود به صورت شبانه روزی و در تمامی مراحل رزرو و خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس در کنار متقاضیان خود است.

چگونه با هواپیما ارزان سفر کنیم؟

از کجا بخرم؟


اگر در تهیه بلیط هواپیما سایتی معتبر و ایمن را انتخاب نکنید، تهیه بلیط ارزان برایتان غیر ممکن خواهد شد. سایت تیک بان یکی از سایت های معتبر و ایمن ارائه دهنده بلیط هواپیما بوده که تمامی ویژگی های یک سایت معتبر اعم از نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک، گواهینامه یاتا و انجمن گردشگران ایران، به روز و جامع و پرداخت آنلاین توسط کارتهای عضو شتاب بانکی را دارا می باشد. همچنین سایت تیک بان با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی همکاری می نماید که این امر باعث پوشش گسترده سایت تیک بان در مسیرهای مختلف شده است.
کد خبر 246571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =