چمدان: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی چندی پیش از کاهش قیمت‌های بلیت پروازهای داخلی از 21 شهریور با توجه به کاهش نرخ ارز و بر اساس دلار 11 هزار تومانی خبر داد و جدول تغییرات قیمتی نیز منشر شد.

----------------------------------------------------------------------
کلیک کنید: فهرست جدید قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی ؛ حداقل و حداکثر قیمت‌ها در مسیرهای مختلف 
----------------------------------------------------------------------


دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی پس از گذشت دو هفته از این دستوالعمل کاهش سقف قیمت‌ها از عدم کاهش قیمت بلیت هواپیما گلایه کرده و گفته است: طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به ارزان‌تر شدن نرخ دلار باید نرخ بلیت پروازها نیز کاهش پیدا کند اما در عمل اقدام موثری در این زمینه مشاهده نشده است.

مجید فرقانی ادامه داده است: اگر گرانی نرخ دلار موجب افزایش قیمت بلیت هواپیما شده است حالا که نرخ ارز در کشور ارزان شده باید مردم نتیجه آن را به صورت مشهود مشاهده کنند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی تاکید کرده است: لازم است با توجه به عدم اجرای دستورات سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه، این سازمان در اعمال تغییرات نرخ بلیت هواپیما دخالت مستقیم کند.

فرقانی با اشاره به این که باید پروازهای چارتری حذف شوند اما هنوز این پروازها در حال انجام است به ایرنا گفته است: باید در این زمینه تعیین تکلیف شود تا شرکت‌های هواپیمایی هم بتوانند هزینه پروازها را مدیریت کنند.

[related-post id="244328"]
کد خبر 245530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =