چمدان: مدیر نظارت برخدمات و مراکز گردشگری کیش درجریان بازید سرزده از برخی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با اعلام این تصمیم گفت: نرخنامه خدمات گردشگری با هدف یکسان سازی و ساماندهی این خدمات تدوین و ابلاغ شده و تمامی دفاتر خدمات مسافری و گردشگری این جزیره باید نرخنامه مذکور را نصب و در معرض دید قرار دهند.

علی ابراهیمی معینی با اشاره به گسترش فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فضای مجازی در چند ماهه اخیر اظهار داشت: شیوه نامه چگونگی فعالیت سامانه‌های بازاریابی و فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی نیز تدوین شده و بر اساس آن، تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مکلفند که سامانه‌های مجازی فروش خود را به این مدیریت معرفی کنند تا پس از بررسی کارشناسان، گواهی تائید فعالیت برای این سامانه‌ها صادر شود.

مدیر نظارت برخدمات و مراکز گردشگری کیش ادامه داد: ۱۳۷ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال در جزیره کیش وجود دارد که معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و نیز جامعه دفاتر مسافرتی و گردشگری کیش بصورت مستمر بر آنها نظارت و بازرسی می‌کنند و در این میان تمامی دفاتر موظفند، ماهانه گزارش عملکرد فعالیت خود را جهت ارزیابی به این مدیریت ارائه کنند.

وی افزود: برخورد جدی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف و نیز خودروهای شخصی مسافربر در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است و نظارت بر فعالیت دفاتر بطور مستمر پیگیری خواهد شد.

مدیر نظارت برخدمات و مراکز گردشگری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش هچنین از اعمال سیاست‌های تشویقی این مدیریت خبر داد و افزود: بر اساس شاخص‌های تعیین شده، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که خدمات خود را به شکل احسن انجام دهند مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.

[related-post id="242832"]
کد خبر 245517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =