برنامه‌های تهران برای هفته گردشگری | از تخفیف هتل‌ها  تا نشست‌ها سفر

چمدان: پرهام جانفشان مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با تاکید اینکه ، برنامه های هفته گردشگری در سال 98 با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه های گردشگری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد افزود : بیش از 30 برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی ، نمایشگاه صنایع دستی ، تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در سطح استان تهران بر گزار می شود.


جانفشان گفت: از تاریخ 6 الی 10 مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست  آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقه مندان برگزار می شود.


مدیر کل میراث فرهنگی تهران در ادامه افزود: تورهای شهرستان گردی در شهرستان های ری ، ورامین ، شهریار ، قرچک ، ملارد و پاکدشت برای علاقه مندان برگزار می شود ، همچنین تور پیاده روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم نیز با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه 5 مهرماه برگزار خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد  اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان های استان با تخفیف 15 درصدی در عرضه آثار هنری بر گزار می شود.


جانفشان گفت : همچنین تخفیف 15 درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ 5 الی 12 مهر به میهمانان تهران عرضه می شود.


گفتنی است علاقه مندان برای اطلاع و شرکت  در تورهای تهرانگردی و شهرستان گردی در استان تهران با ارسال واژه هفته گردشگری به سامانه 5000542020 می توانند از برنامه های این هفته مطلع شوند.
کد خبر 245373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =