چمدان: ولی تیموری در دیدار با خانواده‌ای ایرانگرد که با هدف شناخت و انعکاس ظرفیت‌های گردشگری کشور، بررسی نقاط قوت و ضعف و نیز تولید محتوا در راستای ارائه طرح و ایده‌های نو به 31 استان کشور سفر کرده‌اند، گفت: سفرخانوادگی به همراه دو فرزند خردسال و نیز عبور و اقامت در بسیاری از نقاط بکر و عمومی جاذبه‌های گردشگری استان‌های کشور در سفری متوالی به طول بیش از یک سال نشان از وجود امنیت و آرامش کشور دارد و پیام این رویداد و سفرهای مشابه باید در مقابله با ایران‌هراسی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی انعکاس یابد.

وی افزود: در اغلب مواقع چنانچه به گردشگری آسیبی وارد شود با انعکاس اخبار منفی مربوطه در سطح بسیار وسیع داخلی و حتی بین‌المللی مواجهه می‌شویم اما چنانچه سفرهای ایرانگردی در کمال آرامش و امنیت به دورترین نقاط بکر کشور صورت پذیرد به آن پرداخته نمی‌شود و دستاوردهای حاصل مورد بررسی قرار نمی‌گیرد.

تیموری پس از دریافت گزارش حاصل از سفر خانواده ایرانگرد و بررسی موضوع نیاز به آموزش در بین دست‌اندرکاران صنعت گردشگری، به تشریح اقدامات صورت گرفته مبنی بر الزام قانونی آموزش مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری پرداخت و به تقویت هر چه بیشتر این حوزه تاکید کرد.

ایشان همچنین به خانواده ایرانگرد توصیه کرد تا با انتشار فیلم، عکس و گزارش سفرشان در درگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، نسبت به معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور اقدام نمایند.

گفتنی است خانواده 4 نفره "لطیفی" در تاریخ 20 مرداد 1397 به وسیله کاروان - کمپر ون - سفر ایرانگردی خود را از شهراصفهان آغاز کردند و پس از طی 394 روز و گذر از 31 استان کشور به تازگی به تهران رسیده‌اند.
کد خبر 244361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =