اقامت‌های مشکوک در هتل‌های ترامپ | پول مهمانان رسمی هتل‌های ترامپ به جیب چه کسی می‌رود؟

چمدان: بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و حتی نظامی آمریکا و مهمانان خارجی در هتل‌های متعلق به ترامپ اقامت می‌گزینند. همین موضوع باعث شده این پرسش مطرح شود که پول اقامت این افراد در هتل‌ها را چه کسی می‌پردازد و عایدی ناشی از آن به جیب چه کسی می‌رود.

سایت اشپیگل‌آنلاین دوشنبه ۱۸ شهریور (نهم سپتامبر) با انتشار گزارشی درباره هتل‌های ترامپ به موضوع بررسی و تحقیق کمیسیون کنترل و همچنین کمیسیون قضایی کنگره آمریکا در رابطه با مهمانان رسمی این هتل‌ها پرداخته است.

در این مقاله از جمله اشاره شده که مایک پنس، معاون دونالد ترامپ در جریان سفر خود به ایرلند، شب را در یکی از هتل‌های ترامپ در شهرک دون‌بگ سپری می‌کند. این در حالی است که دون‌بگ حدود ۲۹۰ کیلومتر با دوبلین، یعنی محل قرار او فاصله دارد.

اکنون کمیسیون کنترل و همچنین کمیسیون قضایی کنگره مایلند بدانند که علت اقامت در این هتل با توجه به فاصله بسیار آن تا محل برگزاری نشست چه بوده است و مایک پنس در یک روستای کوچک چه می‌کرده است.

روزنامه پولیتیکو نیز در شماره آخر هفته خود به اقامت تیم نیروی هوایی آمریکا در یکی از هتل‌های ترامپ در گلاسکو اشاره کرده است.

ظاهرا اعضای این تیم نیروی هوایی آمریکا در مسیر پرواز خود به کویت و همچنین در بازگشت از کویت به مقصد آمریکا در این هتل اقامت داشته‌اند. اکنون کمیسیون‌های یاد شده مایلند بدانند که علت توقف این نیروها در گلاسکو چه بوده و عایدی اقامت آن‌ها در یکی از هتل‌های ترامپ به جیب چه کسی سرازیر شده است.

نکته دیگری که توجه نمایندگان کنگره آمریکا را معطوف به خود کرده است، دعوت ترامپ از رهبران و سران کشورهای گروه هفت برای برگزاری اجلاس بعدی خود در میامی آمریکا است.

ترامپ در حاشیه نشست سران و رهبران کشورهای گروه هفت در بیاریتز فرانسه از هتل خود در میامی تعریف کرده و آن را به عنوان محل برگزاری اجلاس سال ۲۰۲۰ پیشنهاد کرده است.

نمایندگان کنگره آمریکا از جمله مایلند بدانند که درآمد برگزاری چنین نشستی عاید چه کسی می‌شود.

اشپیگل‌آنلاین در ادامه گزارش خود به کنترل نام مهمانان در هتل‌های متعلق به ترامپ از سوی نمایندگان کمیسیون‌های یاد شده اشاره کرده است.

[related-post id="227602"]

[related-post id="190395"]
کد خبر 243898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =