ایجاد سامانه جدید برای دریافت و تمدید مجوز صنایع‌دستی

فرهاد فلاح گفت: بهره‌برداری از سامانه صدور مجوزهای تولیدی صنایع‌دستی از تاریخی 10 شهریور 98، به آدرس MY.ICHTO.IR انجام‌شده و متقاضیان دریافت یا تمدید مجوز می‌توانند به سامانه فوق مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

او افزود: سامانه قبلی که از آن به‌عنوان سامانه هوشمند صنایع‌دستی یاد می‌شد دچار اشکالاتی بود و جوابگوی نیازهای ما نبود ازاین‌رو این سامانه در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به هنرمندان و صنعتگران راه‌اندازی شده است.

سرپرست دفتر آموزش و حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی افزود:صنعتگران در سراسر استان می‌توانند برای دریافت و تمدید مجوز به این سامانه واردشده و مشخصات خود را ثبت کنند.

او در تشریح روند ثبت‌نام در این سامانه افزود: صنعتگران ابتدا باید راهنمایی استفاده از این سامانه را مطالعه و بعد از ثبت‌نام و ثبت مشخصات خود، مدارک لازم را پیوست کنند و درنهایت کد رهگیری از سامانه را دریافت کنند.

فلاح افزود: صنعتگران باید کد رهگیری را در اختیار داشته باشند چراکه همکاران ما در معاونت‌ صنایع‌دستی ادارات کل میراث‌فرهنگی استان با آن‌ها تماس خواهند گرفت و برای بازدید از کارگاه آن‌ها مراجعه خواهند کرد، در صورت دارا بودن شرایط، مجوز آن‌ها تمدید و یا مجوز جدید صادر خواهد شد.

کد خبر 243563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =