هتل ۵ ستاره ویستاریا در خیابان دربند تهران افتتاح می‌شود. این هتل که با مشارکت برندی کانادایی ساخته شده به تازگی فعالیت خود را در شمال تهران آغاز کرده است.  هتل بین‌المللی ویستریا دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت از جمله سوئیت ویستریا، سوئیت پرزیدنت، اتاق‌های دبل و توئین، کینگ و کانکت است که تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها مجهز به امکانات خدماتی و رفاهی است.

صدری سرمایه‌گذار این هتل در مراسم پیش از افتتاح این هتل گفت: ویستریا حاصل همکاری جامعه ایرانی ساکن کانادا و ایران است. این هتل در ۲ و نیم سال ساخته شد و در زمانی‌هایی بیش از ۴۰۰ کارگر در این پروژه مشغول به فعالیت بودند.

او با اشاره به ورود تکنولوژی به صنعت گفت: در افق ۲۰۳۰ دیده شده که گسترش فیزیکی فعالیت‌ها در صنایع مختلف کم می‌شود و بازار به سمت دورکاری و کار از طریق فضای مجازی می‌رود. با این وجود صنعت گردشگری از صنایعی است که توسعه فیزیکی از اصول آن است و این توسعه ادامه خواهد داشت.
 


 


 


 


 


 


 


قیمت‌های هر شب این هتل از یک میلیون تومان در اتاق‌های استاندارد آغاز می‌شود و سوییت‌های آن هر شب سه میلیون تومان قیمت دارد. این هتل در ۲۰ طبقه در خیابان دربند تهران واقع شده و پس از ۲ سال و نیم فعالیت عمرانی به تازگی بهره برداری از آن آغاز و در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

کد خبر 241565

برچسب‌ها