چمدان: محمد اسلامی درباره قیمت پرواز‌های هواپیما گفت: با هرگونه تخلفی برخورد خواهیم کرد. نرخ بلیت هواپیما یک کف و یک سقف دارد و در سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی این قیمت‌ها منتشر شده است.

وی با بیان این‌که تجاوز از این سقف تخلف است ادامه داد: در پرواز‌های داخلی بیزنس کلاس و اکونومی داریم؛ قیمت‌های لحظه آخری در اوج سفر‌ها فرآیندی است که در حال انجام گرفتن است یعنی قیمت گذاری چند صندلی لحظه آخری را آژانس‌ها انجام می‌دهند که تخلف است.

او با تاکید بر این‌که نباید قیمت‌ها از سقف تعیین شده عبور کند در واکنش به اظهارات سخنگوی سازمان هواپیمایی مبنی بر این‌که در ایام پیک مانند ولادت و شهادت سقف تعیین شده برای ایرلاین‌ها معنا ندارد به باشگاه خبرنگاران گفت: چنین چیزی نیست و اگر وی این حرف را گفته باید توبه کرده و حرف خود را پس بگیرد.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی نیز با تأکید بر اینکه شرکت‌ها ملزم به رعایت سقف و کف نرخ بلیت در همه ایام سال هستند به فارس گفت: هیچ جایی نگفته‌ام نرخ بلیت هواپیما در ایام پرتقاضا سقف ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در جایی عنوان کرده‌اید قیمت بلیت هواپیما در ایام پرتقاضا نظیر ولادت و شهادت و غیره سقف ندارد؟ گفت: اصلا اینجانب چنین مطلبی را عنوان نکرده‌ام وقتی همیشه در همه رسانه‌ها بر رعایت سقف و کف نرخی تأکید داریم، مگر امکان دارد جایی عنوان کنیم که در ایام پرتقاضا سقف نرخی وجود ندارد؟ معتقدم طرح این موارد بی‌اعتبار است.

به گزارش چمدان، سقف‌های بالایی که برای ایرل

[related-post id="233819"]

[related-post id="240097"]

[related-post id="235052"]
کد خبر 241511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =