تصویر حضور یک تور گردشگری در لوکیشن سریال جنجالی چرنوبیل | گردشگران به داخل نیروگاه هسته‌ای می‌روند

چمدان: سریال کوتاه چرنوبیل در ماه‌های گذشته حواشی زیادی در دنیای صنعت سریال، هنر و سیاست داشته است. این سریال پای گردشگران را نیز بیش از پیش به چرنوبیل باز کرده است.

همزمان با پخش سریال چرنوبیل، گردشگران زیادی برای بازدید از چرنوبیل و بقایای حادثه اتمی این شهر، راهی اوکراین شدند. برخی آمار ادعا کردند که با پخش این سریال بازدید گردشگران از چرنوبیل بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است اما گردشگران در این فاجعه جهانی، حاشیه‌هایی نیز ایجاد کرده‌اند. حواشی‌ که حتی باعث اعتراض سازنده و نویسنده سریال چرنوبیل شد.

کریگ مازن، نویسنده و سازنده سریال کوتاه چرنوبیل درباره حضور گردشگران در چرنوبیل نوشت: این فوق‌العاده است که سریال موجی از گردشگران را به این منطقه محروم فرستاده است اما، بله من عکس‌هایی که از گردشگران منتشر شده را دیدم. اگر از آنجا بازدید می‌کنید یادتان باشد که یک فاجعه وحشتناک رخ داده، به قربانی‌ها و کسانی که رنج بردند، احترام بگذارید.

علاوه بر محل اصلی واقعه چرنوبیل، محل‌های فیلمبرداری این سریال نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند به طوری که تورهای گردشگری به این لوکیشن‌ها نیز برگزار می‌شود.

خبرگزاری فرانسه تصویری از یک راهنمای تور که گردشگران را به داخل نیروگاه هسته‌ای غیرفعال ایگنالینا در شهر ویساگیانس لیتوانی هدایت می‌کند را منتشر کرده است. این نیروگاه هسته‌ای در لیتوانی از لوکیشن‌های اصلی در سریال تلویزیونی «چرنوبیل» ساخت شبکه HBO بود.

[related-post id="229377"]

لوکیشن چرنوبیل - سریال چرنوبیل - چرنوبیل

[related-post id="229548"]

[related-post id="232800"]
کد خبر 240927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =