۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
اقامت و خوش‌گذرانی در متل قو

ما قصد داریم جهت اقامت و خوش‌گذرانی در متل قو یا سلمان شهر در استان مازندران برویم. هدفمان این است که برای پیاده‌روی به جنگل برویم، سپس در ساحل بنشینیم و امواج دریا را تماشا کنیم و یا حتی برای شنا تنی به آب بزنیم. مقصد ما یکی از محبوب‌ترین و شاید شناخته‌شده‌ترین مناطق در بین گردشگران، یعنی متل قو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از یکی از دوستانم که معمولاً در تعطیلات عید به این منطقه سفر می‌کند، پرسش‌هایی کردم. او چنین گفت: بسیاری از افراد این مکان را به‌عنوان مقصد خود جهت گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند. وجود امکانات مجهز مانند هتل، ساحل، ورزش‌های آبی و موارد بیشتر، این قسمت از شمال کشور را به بهترین جا برای تفریح و خوش‌گذرانی، اقامت و اجاره ویلا در شمال تبدیل کرده است.

اقامت و اجاره ویلا در متل قو


ویلا اجاره ای در متل قو

شهرهای استان‌های شمالی در بیشتر ایام سال مقصد گردشگرانی از تمام نقاط ایران است. فرقی نمی‌کند اهل کجا باشیم، به هر حال رامسر متل قو و نمک ‌آبرود از محبوب‌ترین شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شوند. این شهرها در ایام تعطیلات میزبان هزاران توریست هستند که برای اقامت و اجاره ویلا سایت شب را انتخاب می‌کنند. سایت اجاره سوئیت و ویلای شب با بیش از 4000 اقامتگاه فعال در سراسر ایران و شهرهای شمالی و ارائه‌ی خدماتی مانند امکان گفتگو با میزبان پیش از پرداخت، بیمه‌ی رایگان سفر و اقامت، تضمین تمیزی اقامتگاه و پشتیبانی مهمانان تا پایان سفر به عنوان مرجع سایت‌های اجاره ویلا شناخته می‌شود. در ایام تعطیلات تابستانی یا ایام نوروز که میزان سفرهای تفریحی با افزایش مواجه می‌شود و میزان درخواست برای اجاره ویلا در رامسر یا متل قو افزایش می‌یابد بهترین راه برای اجاره اقامتگاه مراجعه به سایت شب است.


دیدنی‌ها و تفریحات متل قو


سلمان شهر که به متل قو مشهور است، شهری در نزدیکی دریا می‌باشد که سواحل آن از بهترین‌های استان مازندران است. فاصله کوتاه بین ساحل و دامنه کوه باعث شده است تا این منطقه به مکانی خارق‌العاده برای خوش‌گذرانی تبدیل شود. در سواحل ماسه‌ای این ناحیه می‌توان زیبایی‌های طبیعت خدادادی را مشاهده کرد. این ساحل در قسمت‌های شمالی شهر به‌راحتی قابل دسترسی است. همچنین وجود یک منطقه ساحلی به گردشگران کمک کرده است تا از امکانات این ناحیه اعم از شنا، فوتبال، والیبال ساحلی و موارد بیشتر بهره‌مند شوند.

یکی از دلایل محبوبیت متل قو وجود جنگلی است که به گردشگران امکان می‌دهد در طبیعت بکرش که باعث آرامش انسان می‌شود غرق شوند. درختان این جنگل، بخش‌های بسیاری از دامنه‌های کوه‌های البرز را پوشش داده‌اند و به‌طورکلی مناطق جنوبی شهر، فضایی متفاوت برای گردشگران و دوستداران طبیعت است. پس هر وقت پا به متل قو گذاشتید، به طبیعت بکر آن در ارتفاعات ییلاقی بروید و با دوستان و خانواده پیک‌نیک برقرار کنید و از محیط سرسبزش نهایت لذت را ببرید.

علاوه بر ساحل و جنگل، مراکز خرید در سلمان شهر به رونق بازار گردشگری کمک بیشتری کرده است. این مراکز خرید در سرتاسر شهر حضور پررنگی دارند و به دلیل محصولات متنوع، مکان‌هایی عالی برای خرید روزانه و حتی سوغاتی هستند. اگر می‌خواهید بازارهای سنتی را ببینید، می‌توانید به یکشنبه بازار بروید. اگر در حوالی روستای دانیال بودید حتما از لبنیات محلی آن منطقه استفاده کنید. چندین کافه و رستوران در متل قو به‌ویژه در سواحل وجود دارند که می‌توانید انواع مختلف غذاهای خوشمزه را امتحان کنید و خوردنی‌های جدیدی را تجربه کنید. هم‌چنین دو برج دو قلو 25 طبقه که با استفاده از جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های مهندسی ساخته شده‌اند در کنار ساختمان بلند دیگری که هتل بین‌المللی لوکس 5 ستاره است، قرار گرفته‌اند. این ساختمان‌ها به‌عنوان پروژه «قو الماس خاورمیانه» شناخته می‌شوند که کاربری مسکونی، تجاری و گردشگری دارند و مجهز به باشگاه ورزشی و امکانات بسیار دیگر است. این ساختمان‌ها اکنون نماد اصلی متل قو و دلیل اصلی افزایش گردشگر و اجاره ویلا در متل قو در همه این سال‌ها هستند.

در خارج از متل قو و به‌دوراز شلوغی شهر و در قلب یک جنگل بکر، یک جاذبه دیدنی کاملاً خارق‌العاده به نام غار دانیال وجود دارد. این دومین غار بزرگ ایران است و از طریق حوضچه‌ای که در قسمت در ورودی‌اش وجود دارد شناخته می‌شود. آب داخل غار سرد است، ولی داخل غار شگفتی‌هایی دارد که فقط با دیدن قابل درک هستند.

بعد در پایان به من گفت: «اقامت و خوش‌گذرانی در متل قو برای بسیاری از ایرانی‌ها یادآور خاطرات شیرین و فراموش‌نشدنی است. حتماً برای گرفتن عکس‌هایی ماندگار، دوربین به همراه داشته باش.»
کد خبر 240530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • renija ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    اگر قصد سفر داری به راحتی میتونی اقدام به اجاره ویلا کنی کافیه به سایت اجاره ویلا و سوئیت رنتی جا سر بزنی