فیلم | اظهارات جالب سرمربی لیورپول درباره سفر به ایران | یکی از انتخاب‌های مسافرتم برای تعطیلات حذف شد!

چمدان: سفرهای پرتعداد ایرانی‌ها به استانبول این بار با بازی سوپرجام اروپا بین دو تیم لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چلسی قهرمان لیگ اروپا در استانبول ترکیه همراه شد.

میزبانی استانبول در این بازی سبب شد برخی از ایرانی‌ها ساکن استانبول و ایرانی‌هایی که به این شهر تاریخی سفر کرده‌ بودند با تهیه بلیت این دیدار به تماشای بازی بزرگان فوتبال لیگ جزیره بروند.

نتیجه این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند در ضربات پنالتی شاگردان فرانک لمپارد را پنج بر چهار شکست دهند. یکی از نکات قابل توجه این دیدار این بود که برای اولین بار دیداری در چنین سطحی را سه داور زن قضاوت کردند.

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول در کنفرانس خبری بعد این بازی درباره ایرانیان هوادار لیورپول گفت: این خوشحال کننده است که هواداران زیادی داریم ولی برای من این بیشتر خوشحال کننده بود که هواداران زیادی از ایران و تهران که لیورپولی بودند اینجا بودند و از پیروزی ما خوشحال شدند. این نکته بیشتر خوشحال کننده است.
سرمربی لیورپول در پایان گفت: با این حساب چون در ایران طرفدار زیاد دارم، یکی از انتخاب‌های مسافرتم برای گذراندن تعطیلات حذف شد!


کد خبر 240102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =