چمدان: تیم نجات سازمان خدمات اضطراری وزارت کشور گرجستان یک زن 30 ساله ایرانی که به گرجستان سفر کرده بود را در یکی از روستاهای این کشور نجات دادند.

این گردشگر ایرانی که به شدت مجروح شده بود توسط امدادگران در روستای کوملهورتا (Kumelaurta) در منطقه تاریخی توشیتی جورجیا (Georgia’s historical region of Tusheti) نجات داده شد.

پزشکان گرجستانی اعلام کردند امکان انتقال زمینی این زن ایرانی به علت شدت جراحات و مسافت طولانی امکانپذیر نبود و می‌توانست جان این گردشگر را به خطر بیندازد به همین دلیل او را از طریق بالگرد به بیمارستانی در تفلیس منتقل کردند.

نکته قابل توجه در گزارش رسانه‌های گرجستانی این است که هیچ اشاره‌ای به علت این حادثه نکرده‌اند. از هویت مسافر ایرانی نیز خبری منتشر نشده است.

[caption id="attachment_239520" align="aligncenter" width="750"]نجات زن ایرانی در گرجستان امدادگران گرجستانی یک گردشگر مجروح ایرانی را به بیمارستانی در تفلیس منتقل کردند[/caption]

گئورگی چوگووادزه رئیس سازمان ملی گردشگری گرجستان اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۶۰ هزار گردشگر ایرانی از این کشور ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفری دیدار کردند.

ویدئوی لحظه نجات زن جوان ایرانی در گرجستان را در زیر ببینید:
کد خبر 239507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =