خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین چه مزیتی نسبت به خرید از آژانسهای مسافرتی دارد؟

۱- قیمت مناسب


این روزها با توجه به افزایش نرخ بلیط های هواپیمایی، مسافران به دنبال خرید ارزانتر بلیط هواپیما هستند و می توان گفت وبسایت های خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در حال حاضر قیمت های مناسب تری نسبت به برخی از آژانس های هواپیمایی دارند.

خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین چه مزیتی نسبت به خرید از آژانسهای مسافرتی دارد؟

۲- خدمات شبانه روزی


یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در انتخاب شما شبانه روزی بودن وبسایت های آنلاین می باشد. این مورد می تواند برای مسافرانی که ساعت پروازشان صبح و یا پاسی از شب می باشد بسیار حائز اهمیت باشد. در دسترس بودن تیم پشتیبانی و همچنین تیم حرفه ای می تواند نگرانی های شما را برطرف نماید.

3- عدم محدودیت در زمان


احتمالا برای شما هم پیش آمده که  خارج از ساعت اداری و یا در ایام تعطیل می باست یک سفر ناگهانی را انجام دهید.

حال خود را در آن شرایط تصور کنید! مطمئنا اگر مقصدتان داخلی باشد باید تا فرودگاه و یا دفاتر ایرلاین ها (البته اگر باز باشند) مراجعه کنید یا پاسخشان مثبت است و یا منفی. در صورتی که پاسخشان منفی باشد، بلیطی نداشته باشند و یا اصلا پروازی در آن زمان انجام نشود شما باید تا دفاتر فروش بلیط قطار برود. کار بسیار سخت  و زمان بر است. اما وبسایت های آنلاین این امکان را به شما می دهند همان موقع نزدیک ترین پرواز را انتخاب کنید و یا اگر بلیط هواپیما برای شما وجود نداشته باشد سریعا به فکر راه چاره ی دیگری مانند سفر با قطار یا زمینی باشید. البته پروازهای خارجی نیز از این شرایط مستثنی نیستند.

4- پرواز های چند مسیره و یا داخل اروپایی


تا حالا برای شما پیش آمده که بخواهید داخل اروپا پرواز داشته باشید؟ مسلما داخل اروپا تنها با  مستر کارت یا ویزا کارت امکان خرید دارید! در این شرایط نه تنها دسترسی به آژانستان ندارید بلکه این احتمال وجود دارد که نتوانید با آنها تماسی داشته باشید. در بهترین شرایط هم تمام آژانس های هواپیمایی نمی توانند برای شما بلیط هواپیما در داخل اروپا رزرو نمایند. اما برخی از وبسایت های آنلاین مانند وب سایت “دور و نزدیک” این امکان را برای شما به وجود آورده اند تا بلیط بین اروپایی خود را با بهترین نرخ خریداری کنید بدون اینکه نگران زمان و یا نحوه پرداختتان باشید.

خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین چه مزیتی نسبت به خرید از آژانسهای مسافرتی دارد؟

5- مقایسه نرخ


اگر بخواهید قیمت بلیط هواپیما ی چند آژانس هواپیمایی را با هم مقایسه کنید نیازمند صرف وقت بسیاری هستید. چراکه باید در ساعات اداری به چندین آژآنس معتبر سر بزنید و در نهایت ممکن است ، بلیط ارزانتری که پیدا نمودید به علت تغییر کلاس پروازی ، با افزایش نرخ مواجه شوید و یا حتی پرواز مورد نظرتان پر شود. اما بیایید یکبار به وبسایت آنلاین سر بزنید.

برای مثال برای دریافت و مقایسه قیمت بلیط استانبول و یا رزرو هتل استانبول به وبسایت doooronazdik.com  مراجعه کنید .

حالا مبدا و مقصد، دوطرفه و یا یک طرفه بودن ، تاریخ و تعداد مسافران را که تنها با چند کلیک ساده انتخاب کنید. این کار شاید کمتر از 1 دقیقه زمان شما را بگیرد.

یکی از امتیازات سایت دور و نزدیک تنوع در انتخاب برای کاربران است. بلیط های انتخابی می توانند فرست کلاس، بیزنسی، عادی یا ارزان قیمت باشند؛ بنابراین شما انتخاب خواهید کرد به چه صورت از پرواز خود لذت ببرید.

حالا شما با توجه به معیار های خود از قبیل (قیمت بلیط، زمان پرواز، ایرلاین و یا حتی مدت انتظار ) پرواز مورد نظر خود را می توانید بیابید و آن را رزرو کرده و با کارت های عضو شتاب خرید خود را نهایی کنید.این کار ها تنها در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. و شما بدون فوت وقت و یا سپری کردن زمان  بسیار زیاد در خیابان ها (برای رسیدن به آژآنس هواپیمایی مد نظر) بلیط هواپیمای خود را خریداری نموده اید.

خرید آنلاین بلیط قطار


اما خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل تنها بخشی از خدمات وبسایت های آنلاین می باشد. در حال حاضر در وبسایت دورونزدیک شما می توانید بلیط قطار را نیز به صورت آنلاین خریداری کنید. و مانند سایر خدمات مسافرتی که پیش تر توضیح داده شد نیازمند خرید حضوری نیست.
کد خبر 239451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =