طراحی وب سایت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

با این وجود ممکن است هنوز هم نتوانسته باشید درک درست و منطقی از این واژه پیدا کنید. ما در این بخش از مطلب خود می خواهیم با توضیح کاملی از طراحی وب سایت، شما را با چند و چون کار کردن و نحوه راه اندازی آن آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

همه چیز درباره طراحی وب سایت


اگر بخواهیم به سؤال طراحی وب سایت چیست و چه کاربردهایی دارد پاسخی صحیح و مناسب بدهیم بایستی به این شکل بگوییم که به توانایی ساخت و اجرای صفحات وب در دنیای اینترنت مطابق با استانداردهای جهانی طراحی وب سایت گفته می شود. اگر قصد داشته باشیم که تنها نگاهی گذرا به این مفهوم کنیم در می یابیم که برای کسب و کارهایی امروزی که تماماً شکل بازارهای آنلاین و اینترنتی را به خود گرفته اند طراحی و راه اندازی وب سایت جزء نیازهای ضروری برای موفقیت و بهتر دیده شدن در هر کسب و کاری به حساب می آید. حتی اگر بخواهیم به عنوان معروف ترین برند، محصولات و خدمات خود را به عرضه همگانی برسانیم این کار بدون وجود یک وب سایت حرفه ای و دقیق امکان پذیر نخواهد بود.

به جرات می توان گفت طراحی سایت به مهره اصلی و طلایی قاعده بازی در دنیای کسب و کار مدرنیته تبدیل شده است. به نحوی که بدون وجود آن هیچ برندینگ و صاحب حرفه ای دیده نمی شود و این یعنی اینکه اصلاً چنین برندی در دنیا وجود ندارد.

تاریخچه طراحی وب سایت


ما در ادامه این مطلب خود می خواهیم به شما بگوییم که تاریخچه طراحی وب سایت به چه زمانی باز می گردد. در واقع اولین وب سایت جهانی در دنیا متعلق به چه کسی بود. برای کسانی که در طول روزمره بیشتری وقت کاری خود را با سرو کله زدن به وب سایت های مختلف می گذرانند حتماً خواندن چنین مطلبی جذاب و دل‌پذیر است.
همان طور که می بینیم وب سایت های بسیاری در سراسر دنیا در راستای اهداف مختلف راه اندازی شده اند که هر یک از آن گویای زمان مختص به خود می باشند. اما از آنجایی که کسب و کار آنلاین و اینترنتی، صنعتی نوپا و تازه نفس است از این رو می توان گفت هیچ یک از این وب سایت ها قدمتی بالای 26سال ندارند. اما جالب است بدانید اولین سایت جهانی دنیا که به یک پروژه تبلیغاتی تعلق داشت برای اولین بار در 6 آگوست سال 1991 طراحی و راه اندازی شد. این سایت که برای اولین بار توسط یک تیم موفق برنرز لی راه اندازی و اجرا شد هنوز هم با همان آدرس قدیمی خود در دسترس همگان قرار دارد.

درباره مزیت های طراحی و راه اندازی وب سایت چه می دانید؟


از آنجایی که هدف اصلی طراحی وب سایت تلاش برای راه اندازی یک پایگاه اینترنتی مناسب برای عرضه خدمات و فروش اقلام متنوعی از محصولات است. به همین دلیل می توان پروسه این برنامه جهانی را تا حدودی تا حدودی پیچیده تلقی کرد. در واقع اگر کسی بخواهد یک سایت جهانی و قدرتمند را برای حرفه و کسب و کار خود راه اندازی کند بایستی از تمامی لایه های تشکیل دهنده آن از جمله: صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو آن آشنایی کاملی داشته باشد. حال می خواهیم بدانیم که این ابزار قدرتمند جهانی چه مزیت هایی را برای کسب و کارهای مختلف به همراه دارد. همراه ما باشید.

به جرات می توان گفت حضور در دنیای دیجیتال امروزی که برای رونق در هر کسب و کاری بسیار مهم است و موجبات افزایش فروش و درآمد هرچه بیشتر را فراهم می کند با طراحی و راه اندازی وب سایت پر رنگ تر خواهد بود. برخی دیگر از مزایای استفاده از این پروسه به شرح زیر است:

  • کاهش هزینه ها برای صاحبان کسب و کار

  • سهولت دسترسی به محصولات و خدمات مختلف

  • قابلیت دسترسی

  • به روز بودن اطلاعات

  • مزایای مادام العمر

  • افزایش میزان اعتبار برای برندینگ ها


خدمات طراحی وب سایت شامل چه مواردی می شود؟


بد نیست بدانید که طراحی و راه اندازی وب سایت تنها به یک موضوع کلی مربوط نمی شود. بلکه طیف وسیعی از انواع موارد زیر را نیز در بر می گیرد:

از این رو صاحبان مشاغل مختلف می توانند هر یک از موارد فوق را بر مبنای نیاز و اهداف خود انتخاب و نسبت به طراحی و راه اندازی دقیق آن در جهت کسب درآمد و افزایش اعتبار بیشتر اقدام کنند.
کد خبر 239317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =