چمدان: دامنه نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی تیرماه ۱۳۹۸ اعلام شد که بر اساس آن ایرلاین‌ها نمی‌توانند خارج از این نرخ بلیت به فروش برسانند.

در جداول مربوطه که نرخ‌نامه تیر ماه آن از سوی سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شده است، پروازهای کوتاه مانند تهران - خرم آباد، تهران - گرگان، تهران - اصفهان و ... حداقل نرخ بلیت‌ را دارند که ۱۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان است که این نرخ نیز در بیشتر مواقع اجرایی نمی‌شود و ایرلاین‌ها قیمت‌های حداکثری در نرخ‌نامه را اعمال می‌کنند.

حداکثر قیمت بلیت در پروازهای داخلی مربوط به پروازهای طولانی‌تری مانند تبریز - بندرعباس، بندرعباس - ساری و تهران - چابهار است که به ترتیب یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۲۰۰ تومان، یک میلیون و ۴۴۶ هزار تومان و یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارند.

[related-post id="233819"]

[caption id="attachment_239224" align="aligncenter" width="1498"]قیمت بلیت هواپیما قیمت حداکثری بلیت هواپیما در برخی مسیرهای داخلی در ایرلاین‌های مختلف | منبع جدول: چمدان[/caption]

[caption id="attachment_239219" align="aligncenter" width="640"]قیمت بلیت هواپیما قیمت حداکثری بلیت هواپیما در برخی از مسیرهای داخلی | منبع جدول: ایسنا[/caption]
کد خبر 239218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =