چمدان: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه شروع و تا ۶ بامداد روز سه شنبه بیست و دوم مرداد ادامه خواهد داشت.

محور چالوس - کرج


تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه 18 مرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه 19 مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز دوشنبه بیست و یکم تا ۲ بامداد روز سه شنبه بیست و دوم از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز دوشنبه تا ۲ بامداد روز سه شنبه اینده از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز


تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.  تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ مرداد) از محور هراز ممنوع است.

ضمنا تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه بیستم و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز دوشنبه بیست و یکم مرداد در محور هراز ممنوع است.

همچنین پلیس راه کشور اعلام کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج-چالوس اعمال خواهد شد.
کد خبر 238932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =