چمدان:  فیلیپ مارکگراف دوچرخه سوار آلمانی که پس از شکست سرطان با دوچرخه سفر می‌کرد، 10 روز پیش در شمال ایران مورد حمله، ضرب و شتم و سرقت قرار گرفت. این گردشگر خارجی که به شدت آسیب دیده بود، برای درمان به تهران منتقل شد.

او به تازگی با انتشار چند عکس در صفحه شخصی خود ضمن تشکر از کسانی که به او کمک کردند، خبر داده که ایران را ترک کرده است. او در این متن از کسانی که با او ابراز همدردی کردند، تشکر کرده و نوشته است که خاطره خوبش از سفر به ایران تحت تاثیر این حادثه قرار نخواهد گرفت. او همچنین خبر داده برای بهبودی فک شکسته‌اش به زمان نیاز دارد و پس از بهبودی دوباره سفر را آغاز خواهد کرد.

[caption id="attachment_238886" align="aligncenter" width="1080"] فیلیپ در ایران قبل از حادثه[/caption]

[caption id="attachment_238884" align="aligncenter" width="1080"] عکس فیلیپ پس از حادثه[/caption]

این دوچرخه‌سوار چهارشنبه ۲ مرداد ساعت حدود ۲۱ شب در شهر نشتارود و در نزدیکی تنکابن توسط ۷ نفر مهاجم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و وسایل او به سرقت رفت. وی که به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده و دچار شکستگی فک و دندان شده بود به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل و سپس به تهران انتقال داده می‌شود.

بلافاصله پس از اینکه فرمانداری تنکابن و نیروی انتظامی در جریان ماجرا قرار می‌گیرند، در مدت زمان کوتاهی ۷ متهم این پرونده دستگیر و به زندان منتقل شده‌اند و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شده است.

[related-post id="236918"]
کد خبر 238882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
    3 2
    اخه حیف تو نبود بیای ایران
  • سید محمد سلمانی ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    4 1
    خاک بر سر این مملکت که هیچی سر جای خودش نیست بعد میان میگن مردم فرهیخته و با تمدن.این کجاش نشونه تمدن و فرهیختگیه
  • علی پارسیا ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    3 3
    من فقط برای فدراسیون دوچرخه سواری متاسفم که مجوز دوچرخه‌سواری توریستی میخواهد و آنرا باید این آدم می‌گرفته و نگرفته پس تقصیر خودشه و اون هفت نفر با توجه به عدم همراه داشتن مجوز حق داشتن تا می‌خورده اونو بزنند .
  • Kaka.shalchi@gmail.com ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    4 2
    یه دیدگاهی هست که شخصا باهاش مشکل دارم اینه که این حس جمعی خود تخریبی بعد از همچین اتفاقاتی که به نظرم از خود کم بینی و اعتماد بنفس پایین ما ایرانیا نشات میگیره جای بحث داره، که یکسری میان از بی تمدنی و خشن شدن جامعه میگن.... طبعا با یک اتفاق هر چند ناگوار نتیجه گیری خاصی که قابل تعمیم به کل جامعه باشه نمیشه گرفت...
  • م.ج ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    1 1
    آنچه این نامردمان با جانِ انسان می کنند... بسیار بسیار جایِ تاسف داره...از گردشگر آلمانی پوزش میخوایم و امیدواریم که مشکلِ جسمی و روحی براشون پیش نیامده باشه.
    • Goudarzimohammadreza00696@gmail.com ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
      1 2
      یارو فک و دندونش و جمجمش شکسته اونوقت شما امیدواری مشکل جسمی و روحی براش پیش نیومده باشه عزیز جون از خواب بیدار شو تا کی میخوای خودتو به حماقت بزنی
  • Goudarzimohammadreza00696@gmail.com ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    3 1
    یارو رو زدن درب و داغون کردن بعد رییس فدراسیون دوچرخه سواری میگه مجوز سایکل توریست نداشته حالا اگه داشت چی میشد ؟ لابد فک و جمجمه و دندونش درست میشد فقط میتونم بگم واقعا متاسفم من اگه توریست بودم واین خبر رو میشنیدم هرگز پا توی ایران نمیذاشتم و یک یورو هم توی ایران خرج نمیکردم
    • . IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
      1 3
      تو ازاونایی هستی که فقط غر میزنن
  • Goudarzimohammadreza00696@gmail.com ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    4
    یارو فک و دندونش و جمجمش شکسته اونوقت شما امیدواری مشکل جسمی و روحی براش پیش نیومده باشه عزیز جون از خواب بیدار شو تا کی میخوای خودتو به حماقت بزنی