چمدان: یکی از آژانس‌های معروف گردشگری اواخر تیر ماه با شکایت جمعی از مسافران یکی از تورهایش مواجه شد و حکم سه ماه تعلیق را دریافت کرد. براساس گزارش‌های منتشر شده 17 نفر از مسافران یک تور طبیعت‌گردی 30 نفره این آژانس به دلایل «متناسب نبودن مبلغ پرداختی با امکانات پایین ارائه شده»، «رفتارهای غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای لیدر تور به صورت مستمر و توام با پاسخ‌های تهاجمی و بی‌ادبانه به مسافران»، «عدم پاسخگویی مناسب شرکت به موارد اعتراضی» و «رفتار اهانت آمیز کارمند شرکت در بخش مصطلح به انتقادات و پیشنهادات» از این آژانس مسافرتی شکایت کرده بودند.

23 تیر ماه این آژانس به دلیل شکایت‌های وارده به مدت 3 ماه تعلیق شد و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران خبر این حکم را روی سایت خود منتشر کرد.

[caption id="attachment_238838" align="aligncenter" width="622"] دستور تعلیق آژانس مسافرتی مشهور تهران به دلیل شکایت مسافران یک تور[/caption]

دو هفته بعد با وجود این حکم تعلیق احتمالا به دلیل حل شدن موضوع، حکم رفع تعلیق این آژانس مسافرتی صادر شد.



به گزارش چمدان، مناسب نبودن امکانات تورها همواره یکی از مشکلاتی است که گردشگران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و برخی نیز شکایت خود را به اداره کل میراث فرهنگی استان‌ها می‌برند. شکایت‌هایی که هرچند به سرعت رسیدگی نمی‌شود اما می‌تواند عاملی برای نظارت بر تورهای گردشگری باشد.
کد خبر 238831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =