چمدان: این کودک که روی بام طبقه پنجم این ساختمان افتاد به وسیله آمبولانس هوایی (هلی کوپتر) به بیمارستان منتقل شد. جراحات او شدید بوده است اما گزارش شده که وضعیت او پایدار است.

یک پسر ۱۷ ساله به ظن اقدام به قتل در بازداشت پلیس است. به گفته پلیس انگیزه او از این اقدام مشخص نیست و همچنین به نظر می‌رسد که هیچ آشنایی قبلی با این کودک نداشته است.

موزه تیت مدرن امروز به روی بازدیدکنندگان باز بوده است اما پشت بام طبقه دهم که محلی برای دیدن مناظر اطراف است، از دیروز و به دنبال این حادثه به روی بازدید کنندگان بسته شده است.

موزه تیت مدرن، نوزده سال پیش در ساختمان یک نیروگاه بی‌استفاده در کنار رودخانه تیمز لندن ساخته شده و پشت بام طبقه دهم که برای دیدن مناظر اطراف است از سه سال پیش به روی بازدیدکنندگان باز شده است.

این موزه که محل نمایش هنرهای تجسمی مدرن است در سال ۲۰۱۸ با ۵ میلیون و نهصد هزار بازدیدکننده، محبوب‌ترین جذابیت توریستی لندن معرفی شده است.

به گزارش چمدان، تیت مدرن (Tate Modern) نگارخانه هنرهای مدرن در لندن بریتانیا است. این موزه بخشی از مجموعه موزه‌های بریتانیا است که شامل موزه تیت بریتانیا، موزه مدرن تیت، موزه سنت ایوز و تیت لیورپول است.

این مجموعه پربازدیدترین موزه هنرهای مدرن در جهان با بیش از ۴٫۷ میلیون بازدیدکننده در سال است. این موزه در جای قبلی نیروگاه بنک‌ساید در منظقه بنکساید مرکز لندن است.

[caption id="attachment_238796" align="aligncenter" width="624"]افتادن کودک از بام موزه تیت لندن - حادثه در موزه تیت لندن کودک از طبقه دهم به روی بالکن طبقه پنجم ساختمان موزه تیت مدرن افتاد[/caption]

افتادن کودک از بام موزه تیت لندن - حادثه در موزه تیت لندن

[caption id="attachment_238799" align="aligncenter" width="480"]تیت مدرن موزه تیت مدرن ؛ محبوب‌ترین جذابیت توریستی لندن[/caption]
کد خبر 238795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =