فیلم لحظه فرود ترسناک ایرباس A380 |  تصاویری که بیش‌ از 5 میلیون بار دیده شده است

چمدان : ایرباس A380 با ظرفیت حمل 600 مسافر بزرگ‌ترین جت مسافربری جهان است. اواسط هفته گذشته یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری «کارگو اسپاتر» از فرود یک فروند هواپیمای ایرباس A380 پرواز شرکت هواپیمایی امارات‌ فیلمی منتشر کرد که در مدت فقط چند روز و تا پنجشنبه، 5 اکتبر بیش‌از 5.1 میلیون مرتبه در یوتیوب دیده شد.

کارگو اسپاتر در شرح این ویدئو نوشته است: «در سال‌های اخیر از چندهزار فرود خلاف جهت باد در چندین فرودگاه اروپا فیلم گرفته‌ام اما فرود خلاف جهت باد ایرباس A380 به‌شدت سخت و خاص بود.»

این کاربر در ادامه توضیح داده است: «ابتدا به‌نظر می‌رسید یک فرود معمولی خلاف جهت باد باشد اما به‌محض تماس هواپیما با زمین خلبان‌ها سعی کردند مسیر حرکت را با باند فرودگاه میزان کنند. من هرگز ندیده بودم هیچ هواپیمایی بعد از تماس با زمین چنین واکنش ترسناکی نشان دهد. شما در این فیلم می‌‌توانید تلاش خلبانان را برای میزان‌کردن هواپیما روی باند ببینید.»

براساس گزارش یو.اس.ای.تودی، شرکت هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین مشتری جت A380 است و حدود 100 فروند از این مدل هواپیما در ناوگان هوایی‌اش در اختیار دارد که براساس کلاس کار بین 489 تا 615 صندلی دارند.
کد خبر 2380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =